Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:47:45 GMT

پست کنایه آمیز آذری در مورد گاندو و زالوها!

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۴۹۹۶

پست کنایه آمیز آذری در مورد گاندو و زالوها!

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی در اینستاگرام به مدیران ذوب آهن و حال و روز آشفته این تیم طعنه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری مدیرعاملی بود که ذوب آن با او روزهای سفید و البته سیاه زیادی دید، مرد سبز مقتدر که در دو مرحله با مدیران بالادستی نساخت و رفت! 

در این فصل ذوب آهن با آذری شروع خوبی نداشت و پس از رفتن او از پست مدیرعاملی و معرفی مدیر جدید نیز حال و روز این تیم فرقی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن در این فاصله سرمربی خود را نیز اخراج کرد تا شب گذشته بدون مربی مقابل سایپا تن به شکست بدهد.

تمام اتفاقات باعث شده تا سعید آذری که اکنون در سمت مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مشغول کار است، با انتشار یک پست در اینستاگرام طعنه ای سنگین به حال و روز ذوب آهن و گاندو خسته اصفهان بزند. آذری نوشته:

"باید پاسخ بدهند آنانی که تورا از عرش به فرش کشیدند

گاندوی جنگجو کسانی که بی تخصصها را بر تو مستولی کردند. چرا که توان این که زیر سایه نخبه های تخصصی باشند را نداشتند.

رفتند دنبال غلامان حلقه به گوش که درب لانه های این و آن بروند و التماس کنند در برکه تو، برای حفظ جایگاه و منصبشان هر روزی درب خانه یک نفر.

خرچنگهای مردابی بزرگ در لجن زارشان کوچکترهایی را پرورش دادند که زالوهایی بیش نیستند، تا قطره قطره خون تنت را بمکند تا خرچنگهای بزرگ در منصبهای خود بمانند.

ولی تو گاندو هستی بمان و زالوها را له کن، خرچنگهای بزرگ مرداب خود شیفته و خود پرست که هر چه تلاش کنند آخرش از درجه خرچنگی فراتر نخواهند رفت چاره‌ی ندارد جز غرق شدن در لجن زاری که زالوهایشان هر روز عمق آن را بیشتر می کنند.

خود کرده را تدبیر نیست، گاندوی با عظمت"

کد خبر 402149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام سعید آذری تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود