Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای گروه جهادی شهید برونسی بیان کرد: گروه جهادی شهید برونسی خراسان جنوبی در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر، عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرده است.

وی با اشاره به عمده فعالیت‌های این گروه بیان کرد: گروه گچکاران شهید برونسی از سال ۱۳۹۰ آغاز به فعالیت کرده و تاکنون گچ کاری ۳۲۰ مسجد را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: گچکاری این مساجد به متراژ ۱۶ هزار متر مربع و ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال انجام شده است.

هنری با بیان اینکه گروه جهادی شهید برونسی با پنج نفر فعالیت خویش را آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به روحیه جهادی و انسان دوستی جوانان هلال احمر، تعداد افراد این گروه امروز به ۴۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه هر هفته پنجشنبه‌ها جهت گچ کاری یک مسجد به مناطق محروم اعزام می‌شوند، گفت: انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر فعالیت‌های این گروه در راستای فعالیت‌های عمرانی است.

هنری بیان کرد: بسیج سازندگی همواره تلاش می‌کند که با استفاده از ظرفیت این گروه‌ها و با کمک خیرین در کنار کار گروه‌های جهادی، در کمک به پروژه‌های عام المنفعه استان گام بردارد.

کد خبر 4803397

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیرجند بوشهر ایلام تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج بارش برف شیراز شب یلدا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک