Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان با تبریک روز ملی حمل و نقل به خانواده بزرگ تاکسیران، گفت: رفتار قانون مدار جامعه تاکسیران باعث شده تا روند پیگیری مسائل و دغدغه های شما برای ما آسان شود.  

قنادان گزارش سازمان تعزیرات از فعالیت تاکسی ها بعد از اجرای سهمیه بندی سوخت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این نشست فرصت مغتنمی است تا پیام قدردانی استاندار تهران به تاکسیرانان قانونمند را ابلاغ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی محور سخنرانی خود را پاسخ به مسائل و دغدغه مندی های تاکسیرانان قرار داد و گفت: رفع چالش های پیش روی تاکسیرانان همواره از اولویت های سازمان بوده است و امروز در سالگرد تاسیس باشگاه رفاه تاکسیران مفتخریم به ارائه خدمت رفاهی به ۶۱ هزار تاکسیران که در یک سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

قنادان به تحویل بیش از ۱۰۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار مورد آن مربوط به خودروهای ون بوده که با ۵۰ درصد تخفیف تحویل شده است و به جرات می توان گفت، تهران تنها شهری در کشور است که نسبت به توزیع لاستیک تاکسی ون با نرخ دولتی اقدام کرده است.  

وی بهره مندی بیش از ۴ هزار نفر از تسهیلات اقساطی فرش، لوازم خانگی و لوازم یدکی را از دیگر خدمات رفاهی ارائه شده به تاکسیرانان برشمرد.  

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران، تداوم همکاری تاکسیرانان در جهت خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان را خواستار شد و ضمن تشریح  شرایط تسهیلات ۵۰ میلیونی نوسازی و روند افزایش سهمیه سوخت تاکسی های دوگانه سوز و تاکسی های ون که انجام شده است، بررسی طرح پیمایشی سهمیه بندی سوخت، اختصاص جایگاه CNG ویژه تاکسی و بیمه تاکسیرانان را از اقدامات در حال بررسی این سازمان عنوان کرد.

سید امیر هنجن معاون نظارت و امورمناطق نیز با اشاره به اینکه این نشست به پاس خدمات و زحمات ناظرین خطوط و به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار شده است به بیان طرح های نظارتی ویژه فصل زمستان، طرح ویژه مدیریت خطوط پرازدحام در زمان های پیک مسافر صبحگاهی و عصرگاهی، عقد تفاهم نامه همکاری با پلیس راهور به جهت برخورد با مسافربران شخصی غیرمجاز و نقش مهم ناظرین خطوط در ارائه خدمات مناسب به شهروندان پرداخت.  

رونمایی از کتاب دربست تا آسمان 

 این رونمایی با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، شهردار منطقه ۱۵، معاون سازمان بسیج شهرداری تهران، فرمانده حوزه بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی، مولف کتاب، تعدادی از خانواده شهدا تاکسیران انجام شد.

کتاب دربست تا آسمان مجموعه ای از خاطرات و زندگی نامه ۲۴ شهید تاکسیران تهران است که از سوی اعظم خازنی تالیف شده و به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی به چاپ رسیده است.  

این نشست با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تاکسیرانی شهرتهران، مدیران ارشد شهرداری تهران، ۶۰۰ نفر از ناظران خطوط تاکسیرانی، مدیران پهنه ها و مناطق تاکسیرانی و مدیران دفاتر هماهنگی امورداری در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

برچسب‌ها شهرداری تهران تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران شهرداری تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی

انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار را نیز به‌همراه خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به خبرگزاری تسنیم انجمن تجارت الکترونیک تهران، با صدور بیانیه دریافت مالیات ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی،  اعلام کرد:

چندی پیش سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی مغایر با قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین علی‌رغم بخشنامه صادره سال 1399 سازمان امور مالیاتی مبنی بر “معافیت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابجایی مسافر از مالیات بر ارزش افزوده”، متأسفانه اقدام به مطالبه مالیات ستانی از کاربران تاکسی‌های اینترنتی نموده است ‌که خوشبختانه با واکنش منطقی تعداد قابل توجهی از نمایندگان مبنی بر مخالفت با این اقدام مغایر قانون همراه شد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران ضمن قدردانی از جناب آقای میرتاج‌الدینی و سایر نمایندگان مخالف، تاکید می‌کند اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری نه تنها تصمیمی خلاف قانون است که آثار زیان‌بار فراوانی برای کاربران را نیز به‌همراه خواهد داشت.

تاکسی‌های اینترنتی هم اینک زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون‌شهری در سراسر کشور را تأمین می‌کنند و طبعا، هر شکلی از افزایش دستوری تعرفه‌های این بخش، آثار تورمی غیرقابل جبرانی را برای مردم به‌همراه خواهد داشت.

علاوه بر آن، سرویس‌های حمل‌ونقل اشتراکی از بخش‌های مهم اقتصاد دیجیتال به شمار می‌آیند و ایجاد هزینه‌های سربارِ غیرکارشناسی برای کاربران این گروه از استارتاپ‌ها، بدنه‌ی اکوسیستم دیجیتال را نیز نحیف‌تر می‌سازد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران از وزیر محترم اقتصاد تقاضامند است تا با عنایت به مشکلات عدیده‌ی این طرح که پیش‌تر عنوان شد، تدابیر لازم را جهت رفع این مساله در نظر گرفته و جلوی بروز مشکلات مختلف حاصل از این تصمیم را بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان