Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا خواجوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فوتبالی که دارد و برنامه‌های آینده‌اش اظهار داشت: اولین هدفی که امسال برای خودم تعیین کرده‌ام، قهرمان شدن با تیم وچان کردستان است و مهم‌ترین و بزرگترین هدفم هم این است که بتوانم با تلاش، تمرین و با لطف خداوند بتوانم تا دوسال آینده در تیم بارسلونا اسپانیا به عنوان گلر بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ثبت آمار 900 دقیقه بسته نگاه داشتن دروازه‌اش گفت: بدون شک اینکه توانستم در بازی فوتبال که یک ورزش گروهی محسوب می‌شود، رکورد بزنم و یک افتخار انفرادی کسب کنم چیزی به جز لطف خداوند نبوده است. تمامی نفرات تیم و کادرفنی و بازیکنان خیلی در کسب این آمار همراهی کردند جا دارد که همینجا از تمامی آن‌ها برای همراهی و تلاش‌هایشان  نهایت تشکر را داشته باشم.

سنگربان 21 ساله تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه سخنان خود در خصوص شرایط تیم وچان کردستان گفت: در ابتدا ما با تیم آذرخش کردستان اسپانسر ما بود و از طریق آن‌ها توانستیم وارد لیگ برتر فوتبال ایران شویم. بعد از آن بعضی از بازیکنان، کادر فنی یک سری امکانات نیاز داشتند مدیرعامل قبلی نتوانست آن را برای ما فراهم کند به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری با این اسپانسر را گرفتند، اینگونه شد که ما در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با اسم وچان کردستان به کار خودمان ادامه دادیم. مربی تیم ما مربی تیم فوتبال زیر نوزده سال است خوشبختانه تیم وچان از کادرفنی خوب و از بازیکنان باتجربه بسیار زیادی برخوردار است.

خواجوی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان ایران توضیح داد: حدود یک ماه پیش با تیم‌ملی فوتبال زیر 23 سال مسابقه دادیم وارد کافا تاجیکستان شدیم و توانستیم مقام دوم این مسابقات را کسب کنیم. خداراشکر شرایط تیم‌ملی فوتبال بانوان بسیار خوب است و خوشبختانه روند رو به رشدی دارد و در آینده همگی شاهد پیشرفت‌ها و رکورد زنی‌های این تیم خواهند بود.

وی در خصوص اینکه درون دروازه به دلیل تسلط بازی با توپ، به‌عنوان نویر فوتبال بانوان معروف می‌باشد، گفت: نویر یک دروازبان فوق العاده است او را خیلی دوست دارم. بسیاری از دوستان و مربیان سبک بازی من را به نویر شبیه می‌دانند چون که من هم مانند نویر در دروازه کار با پایم بسیار زیاد است.

نویر فوتبال بانوان ایران در خصوص اینکه در بین گلرهای ایرانی به سبک بازی چه کسی علاقه ‌مند است، گفت: با وجود اینکه استقلالی هستم ولی به سبک بازی علیرضا بیراوند و پیام نیازمند خیلی علاقه دارم.

گفتگو: ترنم کشاورز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مریم آزمون تیم ملی فوتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی