Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: سردار "محمدرضا مهماندار" بیان داشت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، تردد کامیون‌ها، روز شنبه به صورت ۲۴ ساعته در تهران، ممنوع است و اجازه ورود به شهر را ندارند.

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص تردد کامیون‌ها در روز یکشنبه بیان داشت: اعلام ممنوعیت تردد کامیون‌ها به شهر تهران برای روز یکشنبه، در همان روز اطلاع رسانی خواهد شد و اعلام خواهیم کرد که وضعیت چگونه خواهد بود، ولی امشب تردد کامیون‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تردد خودرو‌های سواری نیز گفت: در مورد تردد خودرو‌های سواری هم، باید اعلام کنیم که با توجه به اینکه طرح زوج و فرد را نداریم در روز‌های شنبه و یکشنبه از ساعت ۰۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۸:۰۰ تردد انواع وسایل نقلیه به غیر از وسایل نقلیه عمومی، صرفا برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت ۲۰ روزه خود استفاده نکرده باشند و چند روزی از سهمیه آن‌ها باقی مانده باشد که بتوانند از آن استفاده کنند.

مهماندار بیان داشت: طرح کاهش آلودگی هوا و یا حلقه دوم طرح ترافیک، گسترش پیدا می‌کند به سطح شهر و از درب منازل یا بهتر بگوییم کسانی می‌توانند در سطح شهر تهران تردد کنند که در واقع از ۲۰ روز رایگان آن‌ها در این فصل باقی مانده باشد و این خودرو‌ها تنها اجازه تردد دارند.

وی گفت: کسانی که احیانا ۲۰ روز خود را استفاده کرده اند و قصد ورود با پرداخت عوارض را دارند اجازه تردد نخواهند داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس راهور پایتخت تردد کامیون ها طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود