Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از گزارش روابط عمومی هیسپان تی وی، «شیشه دارو» با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و رسانه ها را با این چالش که درمانی برای مسائل پیرامون خود ندارند، رو به رو می کند ضمن آنکه تناقضات آنها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند.
برنامه «شیشه دارو» در این قسمت نشان می دهد که شرکت گوگل برای چهارمین بار حساب کاربری پرس تی وی و هیسپان تی وی را بست و این درحالیست که شرکت گوگل ادعا می کند به دلیل نقض قوانین رسانه ای از جانب این دو شبکه چنین محدودیت هایی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوال اینجاست که آیا دو شبکه مختلف قوانین را در یک روز و زمان نقض کرده اند؟ همچنین می بینیم که ایالات متحده بر فشارها بر دولت آرژانتین می افزاید و احتمالا می خواهد از مشارکت رئیس جمهور آرژانتین در ترمیم وحدت آمریکای لاتین جلوگیری کند. از سوی دیگر رئیس جمهور هندوراس خوان اورلاندو هرناندز  به عنوان اسقف صهیونیسم عمل می کند. او علیه هیسپان تی وی اظهاراتی کرده و خواستار تقویت اتحاد و رابطه با ایالات متحده شد.
در این قسمت از برنامه «شیشه دارو» در مورد نقش رسانه در آرژانتین و سراسر آمریکای لاتین با روزنامه نگار، معلم، مجری و مجری لئوناردو گرکو صحبت می کنیم و به بررسی علل رفتارهای این چنینی با رسانه های برون مرزی ایران می پردازیم.
برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14:33 همان روز و 01:30 بامداد دوشنبه به تناسب ساعات متفاوت در کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران هیسپان تی وی اسپانیایی آرژانتین گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مجموعه تلویزیونی «رخنه» در شبکه یک، «آقای قاضی» در شبکه دو و «بدل» در شبکه سه سیما به زودی آغاز می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد