Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:56:03 GMT

همایش ملی ژیمناستیک در همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۷۳۵۹

همایش ملی ژیمناستیک در همدان برگزار شد

این جشنواره بزرگ در ۲ سالن ورزشی خانه ژیمناستیک و هفت تیر همدان برگزار شد و شرکت کنندگان در قالب تیم های ورزشی به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات ژیمناستیک همدان در این مراسم گفت: ژیمناستیک بهترین ورزش برای قرار گرفتن کودکان در کار گروهی است و آنها را در درک رفتارهای اجتماعی کمک شایانی می کند.

حمید فرشید افزود: امروزه ژیمناستیک از استقبال پرشمار خانواده ها برخوردار است و استعدادیابی باید سرلوحه فعالیت های این رشته ورزشی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناخت و پرورش استعدادهای فرزندان باید مورد توجه ویژه خانواده ها قرار بگیرد و قبل از هرگونه فعالیت ورزشی، نسبت به علاقه و شناخت آنها از رشته ها مشاوره لازم را از کارشناسان خبره دریافت کنند.

فرشید بیان کرد: امروزه توجه به مسایل علمی در ورزش از اهمیت جدی برخوردار است و مربیان نیز باید در همین راستا نسبت به آموزش ورزشکاران اقدام کنند.

در این مراسم ورزشکاران پسر در حضور والدین خود به اجرای برنامه‌های نمایشی ژیمناستیک پرداختند.
 

قهرمانان ژیمناستیک همدان معرفی شدند

قهرمانان مسابقات گرامیداشت روز ملی ژیمناستیک همدان با برگزاری یکدوره مسابقه معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات ۹۸ ورزشکار در قالب تیم های همدان ژیم، پرشین، صوفی، باشگاه کارگران، ستاره سازان، برتر و آریا حضور داشتند.

در بخش تیمی این دوره از مسابقات تیم آریا عنوان قهرمانی را کسب کرد، خانه ژیمناستیک همدان نایب قهرمان شد و همدان ژیم برسکوی سوم ایستاد.

همچنین در بخش انفرادی مهدیار ورمزیار ، مبین غفوری و امیرحسین دینی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خانواده عنوان قهرمانی کودکان والدین ژیمناستیک قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی