Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سفر مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به آباده دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی آباده که با سرمایه گذاری ۸۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده تولید خودرا آغازکردند.

این واحد‌ها در زمینه تولید فیلتر‌های خودرو و فوم است که جمعا با سرمایه گذاری میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تعاونی آویژه پارس تولید کننده انواع فیلتر‌های خودرو از جنس پلی اتیلن در بخش‌های فیلتر بنزین، فیلتر هوا و فیلتر روغن در فاز اول با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال ۸ نفر راه اندازی شده است.

این طرح تولیدی در کمتر از یک سال در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در فاز اول شهرک صنعتی آباده به مرحله تولید رسیداست.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از این طرح بر رفع موانع تولید و اختصاص تسهیلات جهت افزایش ظرفیت تولید تا ۳۵۰۰۰ عدد در ماه و همچنین افزایش خطوط تولید از طریق بانک تاکید کردو گفت:در این زمینه پیگیری‌هایی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام خواهدشد.

واحد تولید فوم پلی اتیلن نیز دومین واحدی بود که با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این شهرک صنعتی راه اندازی شد.
این واحد صنعتی با ظرفیت ۱۵۰۰ تن درسال در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر و‌بازیربنایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع با اشتغالزایی بیست و‌پنج نفر در سه شبفت به بهره برداری رسید.

این طرح که کمتر از یکسال از شروع ساخت تا بهره برداری بطول انجامید توانست از مشوق بخشودگی و تخفیف شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برخوردار شود. این طرح‌با سرمایه گذاری بالغ بر ۰، ۶ میلیار ریال جهت تولید انواع فوم پلی اتیلن، فوم تشک، فوم لوله و انواع ضخامت‌های مختلف فوم راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس همچنین در جلسه هیات مدیره شرکت خدماتی ر شهرک صنعتی آباده، با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده از مجهزترین و بهترین شهرک‌های صنعتی استان محسوب می‌شود، تصریح کرد: این شهرک صنعتی با دارا بودن تمامی زیرساخت‌ها آماده جذب حداکثری سرمایه گذاران است.

احد فتوحی تصریح کرد: این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۷۵۰ واحد تولیدی و صنعتی و صنفی با پیش بینی اشتغال ۳۸۰۰ نفر را دارد.

او افزود: تاکنون ۹۸ قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد‌ها ۵۸ هکتار از اراضی صنعتی واگذارشده است و ۶۰ واحد با اشتغال ۸۰۰ نفر پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی افتتاح آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود