Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی مشترک، تفاهمنامه افزایش همکاری های رسانه ای میان مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و مرکزپویانمایی صبا امضا شد.

به گزارش قدس آنلاین، جواد شیخ اکبری در این نشست گفت: ساخت برنامه های انیمیشن برای اقشار خردسال، کودک و نوجوان بسیار سخت و در عین حال مهم است و توجه به این موضوع از مهمترین بخش های طرح جامع معارف سیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما افزود: در طرح جامع معارف سیما ۳ موضوع اصلی با عناوین اعتقادات، اخلاق و احکام با ۲۱ مبحث معارفی تدوین و تبیین شده است، این طرح جامع در حقیقت نقشه راه شبکه قرآن است.

شیخ اکبری گفت: شبکه قرآن سیما از نظر برخورداری از محتوای معارفی بسیار غنی است و آمادگی کامل دارد تا برای ساخت پویانمایی های مناسبتی، معارفی، احکام نوجوانان، اخلاق و اعتقادات و بسیاری دیگر با مرکز صبا همکاری داشته باشد.

در ادامه این نشست ، محمد رحیم لیوانی به توفیقات مرکز صبا در ساخت برنامه های قرآنی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: در دوره جدید مرکز صبا، مقرر شده است تا با هر یک از شبکه های سیما یک پروژه مشترک تعریف کنیم که در موارد تجربه شده، نتایج مطلوبی بدست آمده است.

رییس مرکز پویانمایی صبا تصریح کرد: با توجه با تاکیدات ریاست محترم سازمان مبنی بر ساخت برنامه های قرآنی و اخلاقی برای نوجوانان، مرکز صبا تدابیر کاربردی مناسبی را در ۳ طرح اندیشیده و اجرایی کرده است. طرح اول مربوط به برداشت های اخلاقی از آموزه های قرآنی است که بطور غیرمستقیم پیام اخلاقی را به مخاطب نوجوان خود منتقل می کند.

لیوانی ادامه داد: طرح دوم مربوط به قصص قرآنی است که پیام های معارفی و اخلاقی را به صورت مستقیم نمایش می دهد و طرح سوم به زندگی پیامبران و اولیای الهی مربوط می شود که مخاطب خود را با سیره زندگی آن بزرگواران آشنا می کند.

رییس مرکز صبا در پایان سخنان خود بر افزایش تعاملات دوجانبه با شبکه قرآن سیما تاکید و اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما مرکز صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی