Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:42:51 GMT

قاضی حامی اعدام «پرویز مشرّف» بازنشسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۸۷۸۱

قاضی حامی اعدام «پرویز مشرّف» بازنشسته شد

رئیس دادگاه عالی پاکستان بازنشسته شد و قاضی «گلزار احمد» بعد از شرکت در مراسم سوگند، به جای وی این پست مهم را به عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «آصف سعید کهوسه» رئیس دادگاه عالی پاکستان بازنشسته شد و قاضی «گلزار احمد» بعد از شرکت در مراسم سوگند، به جای وی این پست مهم را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزار احمد بیست‌وهفتمین رئیس دادگاه عالی پاکستان است.

کهوسه 3 هفته قبل از بازنشستگی تمدید مأموریت فرمانده ارتش را به چالش کشید.

وی از صدور حکم اعدام برای پرویز مشرف حاکم نظامی اسبق پاکستان حمایت و مقدمات خارج شدن نام نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان از لیست افراد ممنوع الخروج را فراهم کرد.

نواز شریف توانست بعد از صدور رأی دادگاه به انگلیس سفر کند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: پاکستان اعدام دادگاه قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است