Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود و در صورت احتمالی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا، امتحانات این دانشگاه به قوت خود باقی خواهد ماند و لغو نمی‌شود.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از فردا یک دی ماه آغاز می شود، گفت:  آزمون پایان نیمسال اول ۹۸-۹۹ دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا ۲۴ دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* آزمون دانشگاه پیام نور در زمان مقرر برگزار می‌شود

وی افزود: تمامی مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت هر شرایطی، حتی اعلام تعطیلی به علت آلودگی هوا دایر بوده و همه آزمون ها، طبق برنامه زمان بندی به قوت خود باقی است.

* امتحانات پیام نور به دلیل زمانبندی به هیچ عنوان لغو نمی شود

بهروز درباره علت لغو نکردن امتحانات دانشگاه پیام نور به خبرنگار فارس توضیح داد: آزمون های دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه به صورت سراسری و متمرکز در کل کشور برگزار می‌شود به دلیل زمانبندی و برنامه ریزی به هیچ عنوان لغو نمی شود چراکه هر نوبت از آزمون این دانشگاه مانند کنکور سراسری بوده و به خاطر زمانبندی نمی توان آن را تغییر داد یا لغو کرد.

* آلودگی از یک سو و زمان بندی از سوی دیگر

بر اساس این گزارش ، وجود آلودگی شدید هوا و در معرض خطر تنفسی قرار گرفتن دانشجویان از یک سوء دارای اهمیت است اما عدم لغو آزمون دانشگاه پیام نور به علت برنامه ریزی و زمان بندی از قبل تعیین شده هم در جای خود قابل تأمل است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا دانشجویان تعطیلی برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات