Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@21:16:07 GMT

شهردار تهران: منشاء بوی نامطبوع تهران معلوم نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۹۶۶۰

شهردار تهران: منشاء بوی نامطبوع تهران معلوم نیست

شهردار تهران گفت: منشاء بوی نامطبوع تهران معلوم نیست آرادکوه باشد و یکی از فرضیه است ولی تصفیه‌خانه شیرابه آرادکوه فعال شده بر اساس آنچه همکاران گزارش دادند تا 40 درصد شیرابه‌ها تصفیه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پیروز حناچی شهردار تهران پس از آیین افتتاح ۴۰ پروژه شهری در منطقه ۲۰ تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده پروژه‌های افتتاح شده برای بانوان بود و توسعه بخشی از پارک‌های شهری که به تحرک و نشاط بیشتر بانوان منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توسعه بوستان‌های مخصوص بانوان را امری ضروری دانست و اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد در سلامت مردم شهر تهران وضعیت بانوان نسبت به آقایان بحرانی‌تر است که شیوع دیابت، چاقی و اضافه وزن که مقدمه بسیاری مشکلات دیگر است را شاهد هستیم و شرایط برای تحرک لازم باید فراهم شود و با توجه به شرایط فرهنگی کشور پارک ویژه بانوان یکی از راه‌ها است که امروز بوستان بانوان در شهرری به بهره‌برداری رسید.

شهردار تهران با اشاره به جایگاه ری خاطرنشان کرد: شهرری از مناطق قدیمی تهران با قدمتی بیشتر از 6 هزار سال که اساسا این محدوده را در طول تاریخ  به نام ری می‌شناسند که تمام عنایت شهرداری تهران این است با خدمات بیشتر نسبت به ری شرایط مناسب‌تری را برای ساکنان و اهالی آن فراهم کند.

حناچی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بریم کیفیت زندگی و استانداردهای لازم در محدوده شهری مثل بقیه مناطق در ری که خوشبختانه در دو دهه اخیر خیلی سرمایه گذاری شده به شهر برگردانیم.

وی با اشاره به وضعیت خطوط مترو در شهرری افزود: شهرری تا آغاز دوره پنجم مدیریت شهری با یک خط مترو به شبکه وصل بود و با راه اندازی خط شش دسترسی به دو خط ارتقاء یافته است که بار خطوط را کم می‌کند و با افزایش واگن‌ها که پیگیر هستیم این فشردگی که معمولا در ساعت پیک شاهدیم به حداقل می‌رسد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که بیش از یک ماه و نیم از گران شدن بنزین و اجرای طرح سهمیه‌بندی آن می‌گذرد اما هنوز یک ریال از سهم به حمل و نقل عمومی پرداخت نشده است، ابراز داشت: من در این زمینه وعده‌ای نمی‌توانم به مردم تهران بدهم چون اختیار هزینه آن پول را ندارم اما باید از محل کاهش مصرف بنزین یا محل درآمد افزایش قیمت بنزین باید به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد و پیگیری لازم شده و امیدوارم در زمینه اتوبوس و واگن به موفقیت برسیم.

حناچی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص شیرابه‌های موجود در آرادکوه و کاهش بوی نامطبوع تهران که مردم را آزار می‌دهد، عنوان داشت: منشاء بوی نامطبوع تهران معلوم نیست آرادکوه باشد و یکی از فرضیه است ولی تصفیه‌خانه شیرابه آرادکوه فعال شده بر اساس آنچه همکاران گزارش دادند تا 40 درصد شیرابه‌ها تصفیه می‌شود و مابقی آن هم باز به چرخه بازیافت و تصفیه باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه مشکلی که در طول 50 سال به وجود آوردیم یک شبه حل نمی‌شود ولی در جهت حل آن هستیم، یادآور شد:به دنبال این هستیم تا 30 درصد از زباله‌ها بازیافت شود، 30 درصد به انرژی تبدیل شود و 30 درصد دیگر فعلا دفن شود که باید به حداقل دفن دست یابیم که هدف اصلی ما در طرح کاپ است.

شهردار تهران حاشیه نشینی را یکی از عارضه‌های کلانشهرها بر شمرد و معتقد است تمام دنیا با شدت و ضعف درگیر هستند و نباید به آن دامن زد یعنی سیاست‌هایی که بین فقر و غنا افتراق ایجاد می‌کند باعث حاشیه نشینی می شود که در مرحله اول نباید به آن دامن بزنیم و اقدامات التیام بخش را در مناطق حاشیه‌ای تعقیب کنیم.

حناچی در مورد جدایی ری از تهران اظهار داشت: در حوزه کلانشهرها مدیریت یکپارچه اصلی مهم است و همه کلانشهرهای دنیا به دنبال آن هستند و هرگونه افتراق در حوزه تقسیمات سیاسی که متأسفانه در کشور ما با مدیریت یکپارچه به هم وصل است و خرد شدن تقسیمات سیاسی در جهت عکس مدیریت یکپارچه مثل سم است و باید این یکپارچگی در حوزه نفوذ کلانشهرها را حفظ کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سوال علت انتخاب یک روز آلوده برای افتتاح تعدادی پروژه تمیز و بوستان گفت: این مراسم از قبل پیش بینی شده بود ولی برای امر خیر و کار خوب هیچ موقع دیر نیست و باید تسریع داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر هم مانند رضا درویش با شهردار منطقه 5 جلسه گذاشت.

طرفداری | علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.
کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.
در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران