Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس در خصوص دیدار برابر لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا صحبت کرد.

طرفداری- دو تیم یوونتوس و لاتزیو در چارچوب سوپرکاپ ایتالیا، یکشنبه شب در ریاض عربستان به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش وب سایت یوونتوس؛ مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

اخیرا از تمرینات و مسابقات‌مان لذت زیادی می‌برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس خوبی دارم گرچه نقص‌هایی هم داریم و می‌توانیم روی برطرف کردن آن‌ها کار کنیم. در نتایج خود استمرار داریم و در بازی‌های اخیر خود در نیمه اول بسیار خوب بازی کرده‌ایم. اشتباهات نیز جزئی از بازی است. امروز وضعیت بازیکنان را ارزیابی خواهم کرد. دیروز برخی بازیکنان هنوز خستگی بازی با سمپدوریا را داشتند. ریکاوری کامل کیه لینی زمان می‌برد و او تا فوریه به تمرینات بازنخواهد گشت. در حال حاضر فقط کیه لینی و خدیرا در دسترس نیستند. شزنی بازگشته است و بازیکنانی که اخیرا از بند مصدومیت رها شده‌اند در حال پیشرفت هستند. در خط دفاعی پیشرفت داشته‌ایم اما به طرز عجیبی وقتی که خط دفاعی عقب باشد، گل می‌خوریم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. لاتزیو از نظر فنی و بدنی تیمی قوی است. این که آن‌ها نتوانستند سال گذشته به لیگ قهرمانان برسند، عجیب بود. فردا یک بازی فینال در پیش داریم و آن‌ها می‌توانند خطرناک‌تر هم باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹