Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:12:23 GMT

رفع اصولی مشکلات زیرساخت‌های اهواز در اولویت دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۰۰۵۶

رفع اصولی مشکلات زیرساخت‌های اهواز در اولویت دولت

جمالی نژاد: عملیات اجرایی ایجاد زیرساختهای دائمی شبکه فاضلاب اهواز در صورت تأمین اعتبار سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به دستور مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری در زمینه رفع ریشه‌ای مشکلات شبکه فاضلاب اهواز از بازدیدهای تخصصی صورت گرفته توسط گروههای کارشناسی این معاونت خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار، عملیات اجرایی برای ساماندهی امور زیربنایی سرعت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق گفت: طی بازدید گروههای کارشناسی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و مسؤولان محلی و مدیریت شهری اهواز، ارزیابی‌های کارشناسی از بخش‌های آسیب دیده شبکه فاضلاب اهواز صورت گرفته و وظایف دستگاه‌های مختلف برای رفع سریع مشکلات مشخص شده است.

وی همچنین تصریح کرد: رفع اصولی مشکلات قدیمی مرتبط با فقدان زیرساخت‌ها و همچنین وجود سیستم فاضلاب فرسوده اهواز و بخش‌هایی از خوزستان که چندین دهه سابقه دارد، در اولویت دولت و وزارت کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار برای اجرای اقدامات لازم در زمینه‌های ایجاد زیرساختهای دائمی این موضوع، کارهای عمرانی لازم بسرعت آغاز خواهد شد. از مهمترین اقدامات می‌توان به بازمهندسی در طرح جامع جمع آوری آب‌های سطحی اهواز اشاره کرد که سیاست اصلی آن بر تفکیک شبکه آب‌های سطحی از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر است. از دیگر اقدامات فوریتی، اجرا و تکمیل کلکتورهای شرقی و غربی رودخانه کارون است که از ورود فاضلاب خام به کارون جلوگیری کند.

کد خبر 4803808

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی جمالی نژاد رودخانه کارون اهواز ایجاد زیرساختها شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران قوه قضاییه هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی اداره کل محیط زیست استان تهران پیروز حناچی دستگیری سارق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما در خیابان ادهم واقع در شهرستان اهواز درپوش فاضلاب‌ها برداشته شده و به جای آنها لاستیک‌هایی را به صورت ایستاده در داخل آن قرار داده اند. این اقدام به این دلیل انجام شد تا داخل فاضلاب‌ها امکان دید داشته باشند و فردی نیز به داخل آن سقوط نکند، اما رانندگان را هنگام رانندگی دچار مشکلاتی کرده است، زیرا فاصله دریچه فاضلاب‌ها به هم نزدیک است و این خیابان اغلب پرتردد است و گذشتن از کنار و لاب لای لاستیک‌ها برای رانندگان دردسرساز شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

رنجیده خاطر شدن ساکنین مسکن مهر سجادیه کرمانشاه از پس زدگی فاضلاب + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم