Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کردستان با صدور پیامی جانباختن دو برادر کولبر مریوانی در اثر کولاک و سرمای منطقه «تته» اورامان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی با صدور پیامی جانباختن دو برادر کولبر، «فرهاد و آزاد خسروی» که بر اثر گرفتارشدن در کولاک در پی کسب روزی حلال جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه کردستان بدین شرح است..

«الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا علیه راجعون»، حادثه دردناک از دست دادن دو جوان کولبر مریوانی بر اثر سرما و کولاک در ارتفاعات «تتە» اورامان موجب تألم خاطر همگان شد. 

این حادثه به قدری دردناک است که دل هر انسانی را به درد می‌آورد  امید است که هرچه زودتر تدابیر و راهکارهایی در جهت بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان عزیز اندیشیده شود تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف مردم عزیز مریوان و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به خانواده داغدار، غفران ابدی برای این دو برادر عزیز و صبر و أجر برای خانواده محترمشان را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق  حسینی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش فارس، «فرهاد و آزاد خسروی» دو برادر اهل روستای «نی» از توابع مریوان بودند که در ارتفاعات «تته» اورامان در اثر کولاک برف و سرما دچار حادثه شدند که پس از چهار روز جستجو، جسد فرهاد 14 ساله پیدا شد ضمن اینکه جسد بی‌جان آزاد نیز یک روز پس از مفقودی پیدا شد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان خانواده فرمانده سپاه ابراز همدردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد