Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهوری بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده دو برادر نوجوان کُرد که در ارتفاعات «ته ته» کردستان گرفتار بهمن شدند و جان باختند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده دو برادر نوجوان کُرد که در ارتفاعات «ته ته» کردستان گرفتار بهمن شدند و جان باختند تاکید کرد و این حادثه تلخ را به خانواده زحمتکش و داغدار آنان و مردم شریف مریوان تسلیت گفت و از استاندار کردستان خواست سریعا برای رسیدگی به وضعیت معیشتی این خانواده نجیب اقدام کند و نتیجه را به اطلاع افکار عمومی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کولبر اسحاق جهانگیری جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در این دیدار گفت: عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان است.
شهید حسین ایرانی سال ۶۷ در سن ۲۴ سالگی در منطقه فاو به شهادت رسید.
پیکر این شهید پس از ۱۰ سال تفحص؛ سال ۷۷ به میهن بازگشت و در زادگاهش آرام‌ گرفت.
شهرستان خوروبیابانک ۱۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند