Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم سپاهان به بانوی ملی پوش ایران که در آستانه شکستن رکورد او قرار دارد، تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوایل این فصل لیگ نوزدهم ایران بود که پیام نیازمند با گل نخوردن در بازی مقابل سایپا، رکورد کلین شیت متوالی فوتبال ایران را از سید حسین حسینی گرفت و به نام خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند ۹۴۰ دقیقه رقیبان خود را در حسرت گلزنی به سپاهان گذاشت و به نفر اول در زمینه آمار گل نخوردن تبدیل شد.

اما حالا یک رقیب برای رکورد نیازمند پیدا شده است؛ رقیبی که البته کسی انتظار مطرح شدن نامش را نداشت. زهرا خواجوی، گلر ملی پوش تیم وچان کردستان، در بازی های این هفته لیگ بانوان ایران کلین شیت کرد و آمار گل نخوردن خود را به حدود ۹۰۰ دقیقه رساند. به همین دلیل او که حالا خانم کلین شیت ایران است، اگر تقریبا نیمی از بازی بعدی خود را بدون دریافت گل سپری کند، با شکستن رکورد نیازمند، به نفر اول ایران در میان مردان و زنان تبدیل خواهد شد.

در همین راستا، پیام نیازمند ، دروازه بان ملی پوش و جوان سپاهان در صفحه توییتر خود مطلبی منتشر کرده و به این بانوی دروازه بان تبریک گفته است. او در این توییت نوشت:

« تبریک به زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی بانوان برای ۹۰۰ دقیقه گل نخوردن. باید هم به خودش هم به هم تیمی هاش خسته نباشید‌ گفت، فوتبال بانوان ما سطحش هر جوری باشه به نظرم کار بزرگیه ده بازی بدون گل خورده.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ نوزدهم پیام نیازمند فوتبال ایران پیام نیازمند سایپا فوتبال ایران لیگ نوزدهم لیگ نوزدهم ایران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان