Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: اراده بسیج تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ عصر امروز رزمایش بزرگ گردان‌های الی بیت‌المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان آبدانان با شعار محوری چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت به‌به کار خود پایان داد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردبیل| رویکرد بسیج سازندگی پشتیبانی از گروه‌های جهادی استافتتاح پایگاه بسیج شهید جوانمرد همزمان با چهارمین سالگرد شهادتشسپاه و بسیج با تمام امکانات به کمک مردم گرفتار در آب‌گرفتگی خوزستان شتافتند

ظلم نکردن و ظلم نپذیر بودن از خصلت‌های انقلاب اسلامی کشور ما است

 در خاتمه رزمایش حجت‌الاسلام حسین حاجیلری اظهار داشت: خدای متعال در اجتماع حیات بشر دو خصلت ظلم نکردن و ظلم نپذیر بودن را قرار داده است که انقلاب اسلامی با مجاهدت امام خمینی (ره) این دو خصلت را در ما زنده کرده است.

امام‌جمعه آبدانان بابیان اینکه امام خمینی (ره) ظلم پذیر نبودن و ظالم نبودن را به ما یاددادن، خاطرنشان کرد: امروز جهان در این دوقطبی قرار دارد تنها ملتی که از این دو مؤلف به دور است انقلاب اسلامی است که آن را مدیون امام (ره)، رهبر انقلاب، شهدا، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان هستیم .

 اراده بسیج تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

قدرت الله کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) سپاه استان در بین بسیجیان رزمایش گفت: حضور پررنگ و بدون چشمداشت بسیجیان در این زمان از سال نشانه دغدغه بسیجیان برای نظام و امنیت کشور است.

وی افزود: این حضور این پیام را برای جهانیان ارسال می‌کند که تا زمانی که بسیجیان و ملت پشتیبان نظام هستند ما تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) بابیان اینکه عده‌ی فکر می‌کنند این نظام نمی‌تواند اهداف خود را برآورده کند، خاطرنشان کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی از وضع و مطالبه مردم بیشتر است و باید فرصت داد که این پیشرفت حاصل و حکومت را به صاحب اصلی‌اش تحویل داد.
وی با اشاره به اینکه امسال ما چهل‌سالگی بسیج را جشن گرفتیم، اضافه کرد بسیج به تکامل خود که به‌سختی حاصل‌شده رسیده و قدرتمندانه این راه را ادامه خواهد داد و در این مدت نشان داده که توانسته مشکلات کشور را در هر زمان مدیریت و رفع کند.
کریمیان در پایان تصریح کرد: هرچقدر از هژمونی دشمن کم می‌شود بر هامونی انقلاب افزوده خواهد شد آمریکا و استکبار جهانی در حال فروپاشی است.

وی بابیان اینکه حفظ آمادگی نیروهای رزمی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش بود، گفت: اجرای عملیات تاکتیکی، اجرای عملیات دفاعی امنیتی و به‌کارگیری تاکتیک‌های رزمی و امنیتی در حوزه جنگ شهری ازجمله دیگر اهداف این رزمایش بوده است.

انتهای پیام/891/

 

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 849622 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در جهان خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند