Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

ساعد هدایتی بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون پستی را به مناسبت پیان فصل پاییز و شب یلدا در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

داریوش فرضیایی مجری معروف برنامه‌های کودک در آخرین پست اینستاگرامش ویدئویی از خوانندگی خود به زبان هندی را با کاربران یه اشتراک گذاشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت در تازه‌ترین پست اینستاگرامش، تصویر جدیدی از خود منتشر کرد.     نوید محمدزاده چهره معروف سینما عکسی جدید از گریم متفاوت خود را با کاربران به اشتراک گذاشت که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.     مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها، همزمان با شب یلدا پستی را در حساب کاربری خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.     گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در آخرین پست صفحه اینستاگرامش، تصویر جدید از خود را در کنار نرگس آبیار منتشر کرد و نوشت: سال هاست این قاب آرامش در کنارت برایم آشناست. نرگس جان رفیق سال های دور، این روزها خانوم درخشان ماست.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی اینستاگرام هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در سریال پایتخت بازی می کرد، اکنون ۳۶ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره خاص او را بعد ۵ سال از ایفای نقش بهتاش می بینید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899897

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما