Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:54:00 GMT

اداره تامین اجتماعی در آوج مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۴۷۵۹

اداره تامین اجتماعی در آوج مستقر می‌شود

نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیگیری های زیادی از طریق استانداری، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین برای استقرار این اداره در شهرستان آوج انجام شد که نتیجه بخش بود، اظهار داشت: شهرستان آوج به اتفاق نهادهای انقلابی دارای ۴۰ اداره و نمایندگی ادارات و دستگاه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آوج افزود: در حال حاضر این شهرستان علاوه بر تامین اجتماعی فاقد نمایندگی و یا ادارات تعزیرات حکومتی، اوقاف و امور خیریه، پزشکی قانونی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی اظهار داشت: در حال مکاتبه و پیگیری برای استقرار ادارات یاد شده در شهرستان آوج هستیم.

علیرضایی گفت: در حال حاضر ۱۰ اداره در شهرستان آوج به شکل نمایندگی فعالیت می کنند که برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان این شهرستان باید ارتقا یافته و از چارت اداری برخوردار شوند. 

نخستین استخر ورزشی در شهرستان آوج ساخته می شود

فرماندار آوج با بیان اینکه این شهرستان که جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور شناخته شده با فقر و کمبود امکانات ورزشی روبرو بوده است،اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده مقرر شد با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نخستین استخر ورزشی این شهرستان را به عنوان استخر دانش آموزی احداث کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک کلنگ ساخت آن به زمین زده شود.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی نیز پیگیر ساخت یک استخر ورزشی در این شهرستان است که همراهی لازم را با آنها انجام می دهیم.

آوج تنها شهرستان بدون بیمارستان در استان قزوین

فرماندار آوج در ادامه با بیان اینکه آوج تنها شهرستان بدون بیمارستان در استان قزوین است،افزود: احداث بیمارستان در این شهرستان جزو مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان است و ساخت آن در وزارت بهداشت دارای کد و ردیف اعتباری است.

وی اظهار داشت: با توجه به دور بودن این شهرستان از مرکز استان و اینکه ۷۵ درصد آن را جمعیت روستایی تشکیل می دهد، احداث بیمارستان برای رفع نیازهای درمانی مردم بخش های آوج و آبگرم ضروری است.

علیرضایی گفت: به وجود پزکان متخصص در این شهرستان نیز نیازمند هستیم البته از سوی دولت خدمات درمانی خوبی در سطح روستاهای این شهرستان انجام شده که نیازمند تقویت آنها هستیم.

آوج جوان ترین مدیران استان قزوین را دارد

فرماندار آوج در ادامه با اشاره به لزوم بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت های آنان،گفت: مدیران این شهرستان از جوان ترین مدیران کشور و استان هستند و میانگین سنی آنها حدود ۳۵ سال است.

وی در ادامه اب اشاره به جابه جایی برخی مدیران شهرستان آوج،گفت: جابه جایی و تغییر مدیران به معنای ناتوانی آنان نیست.

علرضایی در ادامه با اشاره به تغییر پنج مدیر این شهرستان طی ۶ ماه گذشته شامل یک بخشدار و چهار مدیر دستگاه های اجرایی،گفت: پنج مدیر جدید نیز در آینده نه چندان دور مدیریت دستگاه های مستقر در این شهرستان را برعهده خواهند گرفت.

فرماندار آوج گفت:۲ مشاور جوان نیز برای استفاده از ظرفیت مشاوره ای آنها در مدیریت بهتر این شهرستان منصوب شده اند. 

مردم شهرستان آوج بیشترین مشارکت در انتخابات را داشته اند

فرماندار آوج در ادامه با اشاره به پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس،گفت: این رخداد بزرگ در حالی در اسفند ماه برگزار می شود که مردم این شهرستان همواره بیشترین میزان مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای را به خود اختصاص داده اند.

علیرضایی با بیان اینکه مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در شهرستان آوج فراهم شده است، گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۲ درصد واجدین شرایط در شهرستان آوج پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و امیدواریم امسال نیز در یک فضای بانشاط و پرشور سیاسی، مشارکت پررنگی را بار دیگر شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم فضای انتخابات مبتنی بر تکثر سلایق و رقابت سالم بین گروه ها و جریان های سیاسی باشد و مردم صداهای متفاوت را شنیده تا بتوانند گزینه های مورد نظر را بهتر انتخاب کنند،اظهار داشت: امیدواریم انتخابات شور و نشاط سیاسی خوبی را به جامعه ما از جمله در شهرستان آوج ببخشد.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها تامین اجتماعی آوج استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی آوج استان قزوین تامین اجتماعی آوج استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟

آفتاب‌‌نیوز :

براساس حکم قانون بودجه، قرار است منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده فراهم شود و حالا دولت اعلام کرده در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این درآمد علی‌القاعده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد، اما یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، می‌گوید: باید مشخص کنند سهم بازنشستگان کارگری از این منابع چقدر است.

او افزود: آیا بازهم قرار است این بودجه صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های دولتی شود و حکم کنند که تامین اجتماعی با منابع داخلی خود متناسب‌سازی را اجرا کند؟

به گفته فرجی، اگر چنین حکمی صادر کنند بازهم دست بازنشستگان کارگری در حنا خواهد ماند چراکه صندوق تامین اجتماعی با منابع خود متناسب‌سازی را اجرا نمی‌کند.

این فعال صنفی بازنشستگان ادامه داد: تامین اجتماعی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا نکرد حالا چطور قرار است یک متناسب‌سازی عادلانه را اجرایی کند؛ سهم ما کارگران بازنشسته از متناسب‌سازی چقدر است و چه زمانی قرار است نصیب‌مان شود؟

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین