Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی هوا طی روزهای آینده گفت: در سه روز آینده جوی آرام و پایدار را برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌کنیم که به همین سبب با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: فردا دوشنبه با وزش بادی که رخ خواهد داد از غلظت آلاینده‌های جوی به طور نسبی کاسته خواهد شد و سه شنبه و چهارشنبه روی سواحل شمال کشور بادهای جنوبی خواهیم داشت که سبب افزایش نسبی دما حدود ۳ تا ۵ درجه به خصوص برای سواحل غربی دریای خزر رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: و چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشور بارش‌ها ابتدا به صورت پراکنده در دامنه‌های زاگرس و غرب و شمال غرب شروع می‌شود و انتظار داریم پنج شنبه این سامانه بارشی به دامنه‌هایی از جنوب غرب دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی مثل استان‌های تهران، البرز، قزوین گسترش پیدا کند البته شدت بارش‌های پنج شنبه در استان‌های کرمانشاه لرستان، نیمه غربی کردستان و جنوب آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

نقشینه در ادامه گفت: بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع این استان‌ها به شکل برف خواهد بود. جمعه با تداوم فعالیت این سامانه در نیمه غربی بارش‌ها تداوم پیدا می‌کند. در مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز پراکنده باران تداوم می‌یابد.

وی در ادامه افزود: تهران طی چهار روز آینده غبار آلود خواهد بود و روند تدریجی افزایش دما را خواهد داشت.

۴۷۴۷

کد خبر 1333790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • لرستان بارانی می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پایان هفته بارانی برای کرمان