Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به حضور به موقع نیروهای دریابانی برای نجات جان ملوانان از غرق شدن از امداد و نجات ۵ ملوان و خدمه شناور در حال غرق توسط مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در آب‌های خلیج فارس خبر داد. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد و تجارت دریایی دارد، اظهار داشت: آبراه خلیج فارس در استان بوشهر یک فرصت مهم ‌در عرصه رونق تولید و اقتصاد و از اهمیت خاصی برخوردار  است و این وظیفه دریابانی را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بیان اینکه دریابانان در حفظ امنیت خلیج فارس نقش مهمی دارند خاطر نشان کرد: دریابانی در حفاظت از مرزهای‌دریایی ازهیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از نجات جان ملوانان در حال غرق توسط دریابانان بوشهر در آب‌هایی خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: برابر گزارش پاسگاه شناور فجر مبتنی بر غرق شدن یک فروند لنج تجاری که به مقصد گناوه در حال بارگیری بوده به سبب شرایط نامساعد جوی، دچار آبگرفتگی شده به سرعت موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

سردار رضایی‌نژاد از اعزام شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد و خاطر‌نشان کرد: با اقدام به موقع دریابانان، شناور آذرخش ناجی اداره بندر و دریانوردی به محل مورد نظر اعزام شده و آب موجود در شناور غرقی را با موفقیت تخلیه و آن را بدون خسارت جانی و مالی به اسکله گمرک هدایت کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات 5 ملوان و خدمه شناور از غرق شدند نجات یافتند گفت: ملوانان و ناخدا در صحت و سلامت کاملند و کالاهای موجود در انبار شناور خیس و دچار آبگرفتگی شده است.

دریابانی استان بوشهر 5 تن مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس کشف کرد ماموران دریابانی گناوه‌ خانواده‌‌‌ای را از غرق شدن ‌‌‌در خلیج فارس ‌نجات دادند 7 ملوان حادثه دیده در آبهای خلیج فارس در استان بوشهر نجات یافتند

سردار رضایی‌نژاد تصریح کرد: دریابانان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای دریایی استان بوشهر مجاهدانه در خدمت رسانی به مرزنشینان و ساحل‌نشینان خدمت می‌کنند و در نجات جان دریانوردان و حادثه دیدگان در دریا از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند

پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس عبدالعلی علی عسکری رئیس این هلدینگ اعلام کرده بود نام باشگاه به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد.

با این حال مسئولان این هلدینگ از این تصمیم منصرف شده و استقلال با همان نام فعلی‌اش ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • طرح مطالعاتی جزایر لارک و بوموسی آغاز می شود
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود