Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهرام ایران نژاد اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق جشنواره‌های ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری و استقبال چشم‌گیر مخترعان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و همچنین صاحبنظران و افراد صاحب ایده از این جشنواره در سال‌های گذشته، ششمین جشنواره ایده‌های برتر در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز در ردیف های اول تولید علم در سطح کشور قرار دارند، افزود: جشنواره ایده‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان و گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان و کشور، برگزار می‌شود.

ایران نژاد تصریح کرد: شهرداری تبریز در نظر دارد در صورت امکان برای اولین بار از شهرهای کشور های همجوار که با شهر تبریز پیوند خواهر خواندگی دارند برای شرکت و معرفی ایده ها و ابتکارات خلاق در زمینه مدیریت شهری در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

او اظهار کرد: فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و نوآور، شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده‌های خلاقانه با رویکرد تجاری‌ سازی نوآوری‌ها و در نهایت حرکت در راستای تحقق دانشگاه‌های کارآفرین از مهم‌ترین آرمان‌های این جشنواره است.

این جشنواره در محورهای شهرسازی، عمران شهری، سیما، منظر و فضای سبز شهری، ایمنی، سلامت و محیط زیست شهری، شهر هوشمند، حمل و نقل و ترافیک شهری، فرهنگ پذیری شهری و سرمایه گذاری و اقتصاد شهری برگزار می‌شود و ایده پردازان می‌توانند از دهم دی ماه و  حداکثر تا آخر روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ ایده‌های خود را به آدرس اینترنتی pishnahadat.tabriz.ir ثبت کنند. در پایان این جشنواره و در مراسم اختتامیه، به ایده‌های برتر و اختراعات انتخاب‌شده در هرکدام از محورهای جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

46

کد خبر 1333818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است