Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:41:19 GMT

رکورد تازه برای فوتبال ورشکسته

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۷۸۶۴

«تیم‌های استقلال تهران، پارس جنوبی جم، ذوب‌ آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در حالی برابر رقبای خود بازی کردند که تکلیف کادر فنی‌شان روشن نبود. از بین این چهار تیم، استقلال حتی مدیرعامل هم نداشت که این خودش یک دستاورد مضاعف است! شاید همین یک نکته ساده و مغفول‌مانده، به اندازه کافی وخامت حال فوتبال ایران را نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی برگزار شد که خیلی بی‌سروصدا و چراغ خاموش، شاهد ثبت یک رکورد احتمالا تاریخی برای فوتبال کشورمان بودیم. داستان این است که در این هفته از لیگ ۱۶ تیمی ایران، چهار تیم بدون سرمربی به میدان رفتند! بر این اساس تیم‌های استقلال تهران، پارس جنوبی جم، ذوب‌ آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در حالی برابر رقبای خود بازی کردند که تکلیف کادر فنی‌شان روشن نبود. از بین این چهار تیم، استقلال حتی مدیرعامل هم نداشت که این خودش یک دستاورد مضاعف است! شاید همین یک نکته ساده و مغفول‌مانده، به اندازه کافی وخامت حال فوتبال ایران را نشان بدهد.

صف بلاتکلیف‌ها

داستان استقلال را که همه می‌دانید؛ تیمی که داشت بخشی از بهترین روزهای چند سال گذشته‌اش را پشت‌ سر می‌گذاشت، اما آندره‌آ استراماچونی ناگهان از هدایت آن دست کشید و به زادگاهش برگشت. استقلال این هفته در مصاف با ماشین‌سازی، سومین بازی‌اش بدون سرمربی را پشت‌ سر گذاشت که البته تجربه تلخی بود. آنها با پیکان مساوی کردند اما شاهین بوشهر را با چهار گل شکست دادند تا شاید این شائبه به وجود بیاید که هدایت از راه دور و اینترنتی تیم هم ممکن است، اما باخت تلخ به ماشین، روی این تصور خط بطلان کشید.

از طرف دیگر تراکتورسازی هم برای دومین هفته متوالی بدون سرمربی قطعی به میدان رفت و عجیب این که باز هم پیروز شد! آنها که مصطفی دنیزلی را به‌ دلیل کسب نتایج ضعیف کنار گذاشتند، هفته گذشته فولاد خوزستان را شکست دادند و این هفته نیز اولین باخت نفت مسجدسلیمان را به این تیم تحمیل کردند.

همچنین ذوب‌ آهن هم بعد از قطع همکاری با علیرضا منصوریان، با کادر فنی موقت مقابل سایپا قرار گرفت و ۳ بر یک شکست خورد. به این لیست باید پارس جنوبی جم را هم اضافه کنیم؛ تیمی که فراز کمالوند بعد از تهدیدهای فراوان سرانجام از آن جدا شد. پارسی‌ها پنج‌شنبه با مربی موقت ۹۵ دقیقه مقابل پرسپولیس مقاومت کردند اما نهایتا مقهور مهدی ترابی و نوک پای دیدنی‌اش شدند.

چند تیم در نوبت

اما انتظار می‌رود این لیست به‌زودی طولانی‌تر هم بشود. نفت مسجدسلیمان که امسال بهترین نتایج ممکن را گرفته، درگیر بحران مالی است و مهدی تارتار بارها تهدید به جدایی کرده. او گفته نهایتا تا نیم‌فصل منتظر حل مشکلات می‌ماند که حالا مدت زمان این اولتیماتوم هم به سر رسیده است. وضع اسکوچیچ هم عینا همین است. سرمربی نفت آبادان که تیم خوبی ساخته، مثل گابریل کالدرون و استراماچونی امکان فسخ قرارداد دارد اما هنوز از آن استفاده نکرده، هرچند ممکن است او هم همین روزها تصمیم دیگری بگیرد. حالا شاید اهمیت یکی از آخرین جملات برانکو پیش از ترک ایران بیشتر از قبل مشخص شده باشد؛‌ آنجا که سرمربی پیشین سرخپوشان گفت: «بزرگ‌ترین تهدید فوتبال ایران، ورشکستگی مالی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!