Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:19:56 GMT

قیمت کالاهای اساسی شفاف سازی شود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۹۸۳۲۰

قیمت کالاهای اساسی شفاف سازی شود

استاندار گیلان با بیان اینکه بازرسی ها در تنظیم بازار با همکاری دیگر دستگاه های ذی ربط تشدید شود، گفت: نرخ کالاهای ضروری برای عموم شفاف سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز( یک‌شنبه 1 دی) در کارگروه تنظیم بازار در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: نظارت بر بازار  مصرف از موارد مهمی است که باید به‌صورت جدی بدان توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در تنظیم بازار شفافیت نرخ و اطلاع‌رسانی در پیشگیری از تخلفات بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به مصوبات صورت گرفته، نظارت‌های مشترک باید تشدید شود.

 

زارع تصریح کرد: با ارتباطات وسیع و تعامل با یکدیگر در این جنگ اقتصادی می‌توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

 

نماینده عالی دولت در گیلان اذعان کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته، مشکل خاصی در استان وجود ندارد و اندک مسائل نیز مربوط به حمل و نقل برون شهری است.

 

وی به ذخیره‌سازی میوه آخر سال و تنظیم نرخ اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت گیلان، بایستی ذخیره کافی با توجه به گردشگر پذیر بودن استان نیز صورت گیرد.

 

زارع افزود: با بازرسی‌های صورت گرفته در تنظیم بازار این عملکرد باید در جامعه بازگو شود تا شاهد کاهش تخلفات قیمت در بازار باشیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تخلفات صورت گرفته به عموم مردم اعلام شود، تصریح کرد: با راهنمایی، ارشاد، عدم ایجاد التهاب و آرامش حاکم بر جامعه میت‌وان بازار را کنترل کرد.

 

در پایان راهکارهای نظارت بر بازار با پیشنهادات مسئولان ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات شب یلدا نماز جمعه شب یلدا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کالاهای ضروری تنظیم بازار نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود