Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس هیاتهای انجمنهای ورزشی و تیراندازی باکمان، در جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، از کارمندان منتخب مسابقات دارت و تیراندازی هفته تربیت بدنی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط و همچنین صمیمیت و رقابت سالم در میان کارکنان، در دو بخش آقایان و بانوان در چمن شماره دو استادیوم آزادی و در رشته های تیراندازی با کمان و دارت برگزار شد که در پایان در رشته دارت خانمها: لیلا میری، فاطمه مسعودی و سمیه مهرور و در بخش آقایان: محمود انزلی، مرتضی توانا و علی بیگمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در رشته تیراندازی با کمان ، نفرات برتر بخش آقایان:سید مصطفی سیادت مقام اول، علی اصغر نظامی مقام دوم و محمد حسین زاده مقام سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز فاطمه مرادی زاده مقام اول، سپیده شبانی مقام دوم و فاطمه مسعودی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان تیراندازی خراسان جنوبی رقابت شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر