Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکاری ساخت ٢٠٠ هزار مسکن جامعه کارگری و بازنشستگان بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت رفاه، تعاون و کار امور اجتماعی امضا شد. تاریخ انتشار: 13:22 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۹۱۹۷

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، تفاهم نامه همکاری ساخت مسکن فی ما بین محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و شریعتمداری وزیر تعاون به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه با هدف ساخت مسکن برای قشر کارگر و بازنشستگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی تبیین شده و قرار است نیاز مسکن این قشر را برطرف نماید.

بر اساس این تفاهمنامه، ٢٠٠ هزار واحد مسکونی برای جامعه کارگری ساخته می شود.

در این مراسم محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن نقشه راه گسترده‌ای داریم و شامل سه بخش است و ما در بخش اول برنامه ریزی برای ساخت مسکن‌های دهک‌های اول تا سوم را بر عهده داریم.
وی افزود: در بخش اول وزارت راه زمین را به صورت رایگان و ٩٩ ساله در اختیار سازندگان و بخش خصوصی قرار می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: طرح اقدام ملی مسکن به فاز نهایی نزدیک شد/ وزیر راه: شرایط دریافت واحد‌ها همانند نانوایی، به نوبت است

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران