Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات شنای شهرستان قشم روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این المپیاد با هدف ارتقای کمی و کیفی رده‌های سنی پایه در بندرعباس برگزار شد.
عبداللطیف بلالی افزود: در این مسابقات ۱۵۰ شناگر دختر و ۱۰۰ شناگر پسر از سراسر استان در رده‌های سنی ۸ تا ۱۴ سال با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: این المپیاد در پنج ماده مختلف شامل ۵۰ متر آزاد، کرال پشت، قورباغه، پروانه و ۵۰ متر مختلط به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلالی گفت: در این المپیاد «فرهود صادقی گوران» و «فایزه غلامی» هر دو از تیم اتحاد میران قشم به ترتیب در ماده ۵۰ متر قورباغه مقام اول و ماده ۵۰ متر آزاد مقام دوم رده سنی ۱۳-۱۴ سال را کسب کردند.

در شهرستان قشم ۲۲ هیات ورزشی فعالیت می کنند. این شهرستان شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۵۷۵ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

برچسب‌ها بندر عباس فدراسیون شنا استان هرمزگان قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر عباس فدراسیون شنا استان هرمزگان قشم بندر عباس فدراسیون شنا استان هرمزگان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۹۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد

مهدی دهقانی اشکذری عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این المپیاد انجام آزمون‌های تئوری و عملی و معرفی نفرات برتر هنرستان‌های استان یزد در برای جذب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و معرفی این افراد به صنعت و آموزشگاه‌ها بود.


 
عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر افزود: این المپیاد به صورت استانی و با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و با حمایت شرکت شیوا امواج و شرکت آریان نیرو در دو محور طراحی مدار‌های فرمان و قدرت و طراحی و اجرای مدار‌ها توسط کنترل کننده‌های منطقی برگزار شد و در مجموع ۶۰ شرکت‌کننده از هنرستان‌های شهید رجایی، شهید چمران و شهید منتظر قائم و ذکایی یزد، شهید چمران میبد، شهید باهنر بافق، عباس ابن علی تفت، شهید مدنی زارچ، شهید بهشتی مهریز و هنرستان نمونه دولتی خادمی شهرستان اشکذر در این المپیاد شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی، ۶ نفر برگزیده آزمون تئوری و تیم هنرستان عباس ابن علی شهرستان تفت برگزیده آزمون عملی شدند.

دهقانی اشکذری متذکر شد: در حاشیه برگزاری این المپیاد، دانش‌آموزان از امکانات و تجهیزات رشته مهندسی برق دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌های PLC و کارگاه مدار فرمان، کارگاه اتوماسیون، کارگاه PLD کنترل بازدید کردند.
 
وی تشریح کرد: در پایان این المپیاد ایمان باقریان تفتی و امیر محمد دره شیری به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم از هنرستان عباس ابن علی تفت و محمدمهدی یاوری فرد، سید سجاد امامی و امیر حسین خانی از هنرستان شهید چمران یزد و محمد اسلامی مهدی‌آبادی از هنرستان شهید منتظر قائم یزد به عنوان نفرات برتر المپیاد معرفی شدند و در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشکده تحصیلات تکمیلی واحد اشکذر با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد از آنان تجلیل شد.

عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر عنوان کرد: : هنرجویان برگزیده به شرط انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای ادامه تحصیل از تخفیف شهریه در دوران تحصیلی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان