Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صدا در جمع اهالی رادیو ضمن تاکید بر ارتقای کیفی برنامه‌ها در عین حال خاطرنشان کرد: رادیو باید بازتعریف جدیدی از وظایف خود داشته باشد تا در سپهر رسانه‌ای کشور بتواند بیش از پیش بدرخشد.

به گزارش ایسنا، حمید شاه‌آبادی ـ معاون صدا ـ در آیین دورهمی یلدایی رادیویی‌ها، گفت: کمیت و کیفیت تولیدات رادیویی به پشتوانه ی عزیزان و همکارانمان در رادیو ارتقاء یافته است و امروز کم نیستند برنامه هایی که می شود به آنها افتخار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو توانسته به خوبی نقش خود را در زندگی مخاطبان خود ایفا کند. ولی رادیو باید بازتعریف جدیدی از وظایف خود داشته باشد تا در سپهر رسانه‌ای کشور بتواند بیش از پیش بدرخشد.

به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، آیین دورهمی رادیویی‌ها در فضایی گرم و صمیمی با حضور حمید شاه آبادی (معاون صدا)، فیروزی (مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما) و پیشکسوتانی چون بهروز رضوی، مسعود فروتن، امیر نوری، صفا آقاجانی، حمید منوچهری، فریبا متخصص، میرطاهر مظلومی، رامین پورایمان، حلیمه سعیدی و مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از کارکنان رادیو برگزار شد. 

معاون صدا اولین سخنران این مراسم بود که عنوان کرد: امیدوارم این ساعت‌های منتهی به شب یلدا برای همه ما لحظات خوبی باشد. دو سال پیش اولین سخنرانی خود را در این مراسم انجام دادم و با شما عهد کردم که هر سال با برگزاری این مراسم کارهای گذشته خود را نیز مرور کنیم. کمیت و کیفیت تولیدات رادیویی به پشتوانه ی شما عزیزان ارتقا یافته است و امروزکم نیستند برنامه هایی که می شود به آنها افتخار کرد. رادیو توانسته به خوبی نقش خود را در زندگی مخاطبان خود ایفا کند ولی  رادیو باید بازتعریف جدیدی از وظایف خود داشته باشد تا در سپهر رسانه ای کشور بتواند بیش از پیش بدرخشد.

امروز دشمنان ما بالاترین توان خود را در عرصه رسانه گذاشته‌اند و تمامی رسانه ها به صورت عام و رادیو به صورت خاص باید بتوانند در مقابل این تهاجم ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: در این مسیر باید خودباوری وجود داشته باشد. خودباوری مسیری نوین برای رادیو است و خلاقیت نوینی را به همراه خواهد داشت. خودباوری این نیست که ما خودمان را قبول داشته باشیم و از همه انتقاد کنیم. خودباوری توأم با عزت نفس است و به ما روحیه مضاعف برای حل مشکلات می دهد. مسئولیت پذیری اولین نتیجه خودباوری است که باعث تولید آثار باکیفیت می شود. همچنین راه های رسیدن به خودباوری را باید به درستی طی کنیم. اول باید خود را بشناسیم و در مرحله ی دوم، شناخت و مدیریت نقاط قوت ما خواهد بود و  مرحله سوم، شناخت و مدیریت نقاط ضعف خودمان است که همه  این موارد در کنار هم ،باعث تولیدکارهای فاخر بیش از پیش خواهد شد.

معاون صدا تاکید کرد: برگزاری این مراسم باعث می شود کارهای گذشته خود را مرور کنیم و اگر گله‌ای وجود دارد باید در همین جا بیان شود و من به عنوان مدیر باید پاسخگو باشم.

در قسمتی از برنامه دورهمی یلدایی رادیویی ها کلیپی از پیشکسوتان و مفاخر رادیو پخش و سپس پوستر مجموعه مستند رادیویی مفاخر رادیو با نام استودیو هشت با حضور حمید شاه‌آبادی و حامد فاتحی، مدیر روابط عمومی رادیو رونمایی شد.

سری اول این مجموعه در هشت قسمت به صورت مستند تلویزیونی تولید و از سیما پخش شده است. در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و همزمان با رونمایی از پوستر، سری دوم مجموعه مستند مفاخر رادیو، فرآیند تولید آن آغاز شد.

این مستند ادای دینی است به افرادی که در تاریخ ۸۰ ساله رادیو تلاش کرده اند .

در ادامه مراسم شش اثر مکتوب از برنامه‌های گفتگو محوری که با حضور اندیشمندان، اساتید و پژوهشگران سواد رسانه‌­ای و اطلاعاتی در رادیو گفتگو انجام شده رونمایی شد.

عنوان کتاب های منتشر شده توسط رادیو گفتگو به این شرح است:

«سواد رسانه ای از الف تا ی»، «درآمدی بر دین و مدرنیته»، «جنگ تا جنگ»، « فانوس»، «جریان‌شناسی نفوذ» و «عصر خمینی»

همچنین در ادامه مراسم سیاوش عقدایی مجری مراسم با یادی از حافظ‌خوانی زنده‌یاد حسین آهی از امیر نوری پیشکسوت رادیو خواست تا قطعاتی از دیوان حافظ را بخواند.

میثم ابراهیمی نیز همراه با گروه نوازندگان خود هفت قطعه موسیقی را اجرا کردند. حمید ماهی‌صفت نیز برای استندآپ کمدی، روی صحنه آمد.

در ادامه کلیپی از برترین های رادیو در جشنواره های ملی و بین‌المللی در دوره قبل پخش و از برگزیدگان امسال با حضور معاون صدا و مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست رسانه ملی نیز تجلیل شد.

گزیده این آیین در روزهای آتی از شبکه تلویزیونی نسیم و شبکه رادیویی جوان به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عطایی‌فر کارگردان کمدی-درام «توقف اتانازی» به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران نمایش پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

کارگردان و بازیگران نمایش از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین ‌امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعدازظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6088947 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!