Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: فاز نخست پروژه متروی اهواز تا دهه فجر سال آینده آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد باقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهوری در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: برای تکمیل فاز نخست پروژه متروی اهواز ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مقرر شد نیمی توسط دولت و نیمی دیگر توسط شهرداری اهواز تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نیازهای سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز به لحاظ ویژگی های خاص این شهر، وجود نردبام ۵۴ متری است که خرید آن نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار است ۱۱۵ میلیارد ریال توسط دولت و ۱۱۵ میلیارد ریال دیگر توسط شهرداری اهواز تامین خواهد شد.

نوبخت همچنین درخصوص طرح شبکه دفع آب های سطحی اهواز افزود: شهرداری اهواز طرح خود را در این خصوص ارائه دهد تا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه اهواز محمد باقر نوبخت متروی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟