Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که برنامه‌ای برای تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد. ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که ماه گذشته سکان هدایت تیم فوتبال تاتنهام را از مائوریسیو پوچتینو گرفت، می‌گوید که تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیازی به خرید بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو که از زمان ورودش به کادر فنی تاتنهام، در 7 بازی موفق به کسب 5 پیروزی شده است، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من نگران چیزی نیستم چون تیم را در همان شرایطی که انتظار داشتم، تحویل گرفتم. انتظار داشتم که از من بپرسید اگر اینکه دنیل لوی (مدیر باشگاه تاتنهام) بگوید برنامه‌ای برای ولخرجی ندارد، من ناراحت خواهم شد یا نه. خب جواب منفی است. من این را می‌دانستم چون همان اول به من گفته بود. سال گذشته همه چیز کاملاً شفاف بود. هیچ نکته پنهانی درباره برنامه‌های باشگاه وجود نداشت. من هم از این بابت خوشحالم. من ترجیح می‌دهم در باشگاهی کار کنم که در آن به بهانه‌های مختلف غافلگیر نشوم و اینجا هم خبری از غافلگیری نیست.

مورینیو: صد درصد تاتنهامی‌ام/ خاطراتم در چلسی ذره‌ای از فکرم را مشغول نمی‌کند

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا دوست داشت در ماه ژانویه بودجه‌ای 300 میلیون پوندی برای خرید بازیکن می‌داشت، اظهار داشت: نه. من در ژانویه بازیکن جدید نیاز ندارم.

مورینیو امشب از ساعت 20 به وقت تهران روبه‌رو تیم سابقش چلسی قرار می‌گیرد، تیمی که از 5 بازی اخیرش 4 تا را باخته است و به نظر می‌رسد که در سراشیبی سقوط قرار دارد.

آقای خاص درباره اینکه تیمش در زمان خوبی با چلسی روبه‌رو شده است گفت: هیچ وقت برای بازی مقابل چلسی زمان خوبی نیست. واقعیت این است که ما زمانی 12 امتیاز با سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشتیم و الان فقط سه امتیاز فاصله داریم. عالی می‌شود اگر بازی را ببریم و فاصله را از 12 امتیاز به صفر کاهش دهیم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو تاتنهام ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید