Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه پروازهای داخلی ترمینال سلام رسماً از بهمن 98 آغاز می‌شود گفت: پس از نوروز 99 هفته‌ای یک پرواز داخلی در ترمینال سلام خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال حاضر در محل فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی کربلایی از این پس مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خواهد بود.

در این مراسم مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در مدت زمانی که حدود 2 سال در این فرودگاه مشغول فعالیت بودم اصلاح قراردادها، به کارگیری ظرفیت‌های خالی، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام، ظرفیت‌سازی و غیره را در دستور کار قرار دادم. 

علی رستمی گفت: بر اساس طرح جامع و فازهای اجرایی آن مطالعه شد و به این نتیجه رسیدیم که ترمینال سلام در خرداد ماه به بهره‌برداری برسد که با حضور رئیس جمهور هم افتتاح شد.

مدیرعامل سابق شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: از آن تاریخ 5 شرکت هواپیمایی روزی 7 پرواز در این ترمینال برقرار کردند و تا عید این رقم به 15 پرواز می‌رسد و پس از نوروز 99 ساعتی یک پرواز در ترمینال سلام خواهیم داشت.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد  شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تا پیش از این راه نیفتاده بود. یکسری اراضی بیابانی بود که با دستور وزیر راه و شهرسازی تکمیل ساختمان نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفت و با افتتاح ترمینال سلام پروژه منطقه ویژه اقتصادی نیز در فرودگاه امام آغاز شد.

رستمی گفت: 90 سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کردند که در فرودگاه سرمایه‌گذاری کنند که در حال تبدیل به قرارداد است.

وی افزود: 50 شرکت در حوزه بازرگانی و تجاری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ثبت شده و یا در حال ثبت است. 

رستمی بیان داشت: شبکه پروازی باید اینجا تکمیل می‌شد، بستر پروازهای داخلی با افتتاح ترمینال سلام و طرح توسعه ترمینال یک فراهم شد. 

وی اظهار کرد: طی توافق با شرکت هواپیمایی داخلی از بهمن ماه به صورت رسمی پروازهای داخلی در ترمینال سلام برقرار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه ایمنی در فرودگاه امام تا پیش از این دغدغه بود، گفت: در این حوزه توجه بسیار شد از سوی دیگر درصد رضایت مسافران در سال 98 به 70 درصد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی نوروز پرواز ترمینال سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره