Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@03:34:57 GMT

مدیرعامل فرودگاه امام (ره) تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۲۳۱۹

ساعت24-وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی "محمد مهدی کربلایی" را به سمت مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب و او را جایگزین علی رستمی، مدیرعامل پیشین این شرکت کرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی محمد مهدی کربلایی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز علی رستمی این سمت را برعهده داشت که البته پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی خواهد رفت. کربلایی، دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه تگزاس آمریکا و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است.

وی سابقه فعالیت در سمت هایی همچون مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان صنایع دریایی و مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در امور دریایی را داشته است.

هم اکنون مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید