Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الحدث به نقل از رسانه‌های خبری اعلام کرد نیرو‌های موسوم به «کلاه آبی‌ها» مسئولیت بخش‌های تحت کنترل خود در میادین کربلا را به نیرو‌های امنیتی واگذار کردند.

پیشتر نیز رسانه‌ها اعلام کرده بودند جریان صدر با انتشار بیانیه‌ای گفته است که نیرو‌های موسوم به «کلاه آبی» مواضع خود در میدان التحریر بغداد را به نیرو‌های امنیتی عراق واگذار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حالی منتشر می‌شود که امروز نیز اعتراضات و اعتصابات در بخش‌های مختلفی از عراق در جریان بود.

خبرنگار شبکه RT امروز یکشنبه اعلام کرد استان دیوانیه در جنوب عراق امروز وارد اعتصاب عمومی شد. این در حالی است که به گزارش خبرنگار این شبکه، دولت محلی ذی قار ساعات کاری را به حال تعطیل درآورده است. همچنین گفته شده استان بصره نیز شاهد اعتراضاتی بوده است.

همچنین رسانه‌ها اعلام کردند معترضان در استان ذی قار سه پل اصلی در این استان را مسدود کردند؛ همچنانکه تظاهرات در نزدیکی ورودی میدان نفتی «مجنون» در شمال بصره دوباره آغاز شده است.

با وجود استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست وزیری که یکی از درخواست‌های معترضان بود؛ اما اعتراضات در این کشور همچنان جریان دارد.

اعتراضات در عراق از ماه اکتبر و در اعتراض به اوضاع اقتصادی و سیاسی؛ خصوصا گسترش فساد در این کشور شعله ور شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقتدی صدر اعتراضات کربلا کلاه آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی