Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@16:15:41 GMT

8 استان در حوادث اخیر درگیر اغتشاش بود

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۲۴۰۹

8 استان در حوادث اخیر درگیر اغتشاش بود

دادستان کل کشور گفت: دشمنان توسط عوامل خود در داخل کشور تلاش کردند تا بعد از افزایش قیمت بنزین، امنیت ایران را خدشه‌دار کنند، به‌طوری که در 8 استان کشور شاهد اغتشاش بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدجعفر منتظری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان کرج با بیان اینکه امنیت در جامعه مانند اکسیژن برای بدن انسان است، اظهار کرد: همان‌طور که مستحضر هستید، انسان بدون غذا و آب می‌تواند مدتی زنده بماند، اما اگر اکسیژن به بدن نرسد، انسان‌ها بعد از چند دقیقه فوت خواهند کرد و ما معتقدیم امنیت برای کشور و جامعه همانند اکسیژن برای بدن است و اگر امنیت در کشوری وجود نداشته باشد، انسان‌ها آسایش نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود ادامه داد: دشمنان در 40 سال اخیر تمام تلاش خود را برای برهم زدن امنیت انجام دادند اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند. دشمن در این مدت تمام تلاش خود را کرده تا ایمان و امنیت را بگیرد، چون ملتی که ایمان ندارد دست بسته در برابر خواسته‌های دشمن تسلیم می‌شود و ملتی که امنیت ندارد هیچ نخواهد داشت.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمنان سرمایه‌گذاری هنگفتی را برای ایجاد آشوب در کشور بعد از افزایش قیمت بنزین انجام دادند، تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است تا جلوی تمام پیشرفت‌ها را بگیرد. دشمنان تلاش دارند نه تنها در تهران بلکه در سایر کشورهای منطقه نیز ناامنی ایجاد کنند و در حوادث آبان ماه نیز شاهد بودیم که عوامل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در 8 استان کشور آشوب کردند. سوال ما این است که چرا فقط در منطقه خاورمیانه آشوب و بلوا رخ می‌دهد؟

منتظری افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم، تمام کشورهای غربی تلاش کردند تا ایران در جنگ با عراق شکست بخورد اما نتوانستند.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: آنا

کلیدواژه: دادستان کشور افزایش قیمت بنزین اغتشاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است

به گزارش خبرنگار مهر محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با ریاست رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از بحران می‌شود مدیریت و کنترل به‌موقع آن مدنظر است تا عوارض احتمالی به حداقل ممکن برسد.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی طی سال‌های اخیر در کرمانشاه، افزود: به دلیل شرایط اقلیمی موجود، مجموعه‌ای از حوادث ممکن شامل حوادث کوهستانی، آتش سوزی پوشش گیاهی، پدیده ریزگردها، سیل، زلزله و… این استان را در بر می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای مجموعه این حوادث باید آماده باشیم، تصریح کرد: می‌طلبد این استان در بحث اعتبارات، تجهیزات و امکانات با یک عنایت ویژه دیده شود.

صحرایی با بیان اینکه ما وارث برخی از اقدامات و پروژه‌های نیمه تمام دولت‌های قبلی هستیم که باید آنها را به سرانجام برسانیم، گفت: یکی از این موارد بحث بازسازی مناطق زلزله زده سال ۱۳۹۶ کرمانشاه است که با اعلام جشن بی‌موقع اتمام بازسازی این مناطق، از ردیف اعتباری بودجه حذف شد.

وی اضافه کرد: در حالی که هنوز هم خرابی‌های زلزله قابل مشاهده است و ده‌ها ساختمان دولتی و عام‌المنفعه تخریب شده در این مناطق باقی مانده‌اند و قابلیت استفاده ندارند.

صحرایی تاکید کرد: برخی از این ساختمان‌ها تا مرحله ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم پیش رفته، اما با اعلام جشن اتمام بازسازی هم اکنون بلاتکلیف رها شده و کمترین اتفاقی برای بازسازی آنها انجام نشده است.

وی از راه آهن کرمانشاه به‌عنوان دیگر پروژه نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی نام برد و گفت: برای ادامه این راه آهن تا شهر کرمانشاه در حال حاضر یک همت اعتبار نیاز است.

به گفته صحرایی، این پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده در دولت قبلی، بیش از پیش بر دوش کرمانشاه سنگینی می‌کند.

استاندار کرمانشاه به مسئله آبشوران پرداخت و تاکید کرد: در حال حاضر وجود این رودخانه خطرساز و به دغدغه مردم شهر کرمانشاه تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: اگر آبشوران ساماندهی شود، نه تنها رفع بحران صورت گرفته بلکه مسیر این رودخانه به یکی از زیبایی‌ها و جاذبه‌های تفریحی شهر کرمانشاه تبدیل می‌شود.

صحرایی گفت: بر اساس برآوردها ۲.۷ همت برای بازسازی و ایمن سازی مناطق زلزله زده و ۱.۳ همت برای ایمن سازی سایر نقاط و در مجموع چهار همت برای ایمن سازی این استان نیاز است.

کد خبر 6090256

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟