Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، شاگردان ساکت الهامی از ساعت ۱۱ در جلسه فنی بازی با شهر خودرو شرکت کردند و سپس در رختکن تمرینات بدنسازی را زیر نظر دکتر جودکی نژاد انجام دادند.

* بازیکنان تراکتور در ادامه با حضور در زمین چمن اصلی ورزشگاه بنیان دیزل تمرینات گرم کردن بدن را پیگیری کرده و سپس تمرین تاکتیکی ویژه بازی با شهر خودرو را با وجود شش دروازه کوچک انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* الهامی در ادامه دقایقی در خصوص نحوه بازی شهر خودرو برای شاگردانش صحبت کرد و سپس در قالب بازی درون تیمی در زمین بزرگ، نکات تاکتیکی را به بازیکنانش گوشزد کرده و آنان را در پست‌های مختلف محک زد.

* تعدادی از بازیکنان پس از پایان تمرین در زمین مانده و تمرینات اختصاصی‌شان را انجام دادند.

* علیرضا پژمان، حمیدرضا جودکی نژاد، علیرضا مرادی و علیرضا ناصح به عنوان اعضای کادرفنی تراکتور الهامی را در این جلسه تمرینی کمک می‌کردند.

* کوین فورچونه پس از مدت‌ها، با صلاحدید الهامی در تمرین امروز حضور یافته بود که جدا از سایر بازیکنان، تمرینات اختصاصی انجام داد.

* محمدرضا آزادی و رضا شکاری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز حضور نداشتند و سه بازیکن تیم جوانان تراکتور نیز در جلسه تمرینی امروز حاضر شده بودند.

کد خبر 4804676

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور کوین فورچونه تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران وزارت ورزش و جوانان جام باشگاههای جهان والیبال کشتی فرنگی گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

به گزارش ورزش سه در شرایطی که پرسپولیس برای تداوم حضورش در کورس قهرمانی با استقلال در لیگ از سد سپاهان رده سومی بگذرد همچنان خبری از دو بازیکن مهم این تیم در تمرینات نیست.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که باز هم بیرانوند و عالیشاه کارهای اختصاصی‌شان را دنبال کردند و با این شرایط  شاید کاپیتان سرخ‌ها هم مثل دروازه‌بان ملی پوش‌شان به بازی چهارشنبه نرسید.
بازیکنان پرسپولیس  از ساعت 17 امروز کار خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و پیش از شروع تمرین ، اوسمار ویرا برای دقایقی با آنها صحبت کرد.
تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

طبق اعلام رسانه رسمی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.
پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.دیدار پرسپولیس - سپاهان  هم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏