Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:58:37 GMT

تغییر در مدیریت فرودگاه امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۲۹۸۲

تغییر در مدیریت فرودگاه امام خمینی (ره)

وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی "محمد مهدی کربلایی" را به سمت مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب و او را جایگزین علی رستمی، مدیرعامل پیشین این شرکت کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی محمد مهدی کربلایی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز علی رستمی این سمت را برعهده داشت که البته پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی خواهد رفت. کربلایی، دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه تگزاس آمریکا و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است.

وی سابقه فعالیت در سمت‌هایی همچون مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان صنایع دریایی و مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در امور دریایی را داشته است.

هم اکنون مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا انتخابات افغانستان اشرف غنی احد گودرزیانی نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان فرودگاه امام خمینی وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی علی رستمی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا انتخابات افغانستان اشرف غنی احد گودرزیانی نانسی پلوسی شاخص آلودگی هوا شب یلدا آلودگی هوا کولبری اورامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید