Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:42:06 GMT

مرسدس بنز در چین به مشکل خورد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۳۱۶۵

مرسدس بنز در چین به مشکل خورد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی نهاد‌های نظارتی و کنترل کیفیت چین، دایملر به عنوان شرکت مادر مرسدس بنز ۳۹ هزار و ۵۷۹ دستگاه خودرو را تحت تاثیر نقص و مشکلات ایمنی فراخوان داده است.

طبق وب سایت china.org، این فراخوان شامل دو هزار و ۳۷۱ دستگاه خودروی مرسدس بنز C-class و E-class که در بازه زمانی ۷ آوریل ۲۰۱۵ تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸ میلادی ساخته و وارد چین شده‌اند و همچنین ۳۷ هزار و ۲۰۸ دستگاه خودروی کلاس مذکور که در حدفاصل ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۴ تا ۲۷ اوت ۲۰۱۸ میلادی در کارخانه‌ای این شرکت در چین به تولید رسیده‌اند، می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه منتشر شده در این گزارش، نقص ایمنی مذکور مربوط به مشکل در فرمان خودرو‌های مرسدس بنز می‌شود که گفته می‌شود در عملکرد به موقع آن در مواقع اضطراری اختلال ایجاد می‌کند.

این خودروساز آلمانی از تمامی صاحبان و دارندگان خودرو‌های مذکور درخواست کرده که هرچه سریعتر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز دایملر مراجعه کنند تا متخصصان مربوطه مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسدس بنز چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد