Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی امروز در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با بیان اینکه باید با الگوبرداری و پیروی از پیامبران الهی با همزیستی مسالمت آمیز به وظایف و رسالت‌های دینی خود بپردازیم، اظهار داشت: یکی از مراسم و برنامه‌های خوبی که امسال در شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه برگزار شد، آئین تکریم از پاکبانان در شب یلدا بود که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: امسال به مناسبت شب یلدا ۶۰ برنامه در محله‌های مختلف مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار شد که امیدوار هستیم موجب ارتقای دلگرمی کارکنان و نشاط جامعه و افزایش نشاط مردم شده باشد.

رئیس شورای شهر اصفهان برگزاری برنامه‌هایی با محوریت افزایش شور و نشاط اجتماعی از سوی معاونت اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان را یکی از وظایف مهم این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: دوم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و اکنون هیأت اجرایی در حال بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی است و در ادامه نیز حامی مردم و پشتیبان حقوق مردم خواهد بود.


او خواستار ایجاد شرایط مساوی برای تمام کاندیدا‌های انتخاباتی به منظور استفاده از فضای انتخابات شد و اظهار کرد: امیدوار هستیم برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات دستگاه‌های مربوطه در این زمینه برای برگزاری با شکوه انتخابات و حضور پررنگ مردم مؤثر باشد.

نصراصفهانی در ادامه خواستار توجه نمایندگان مجلس به تخصیص بودجه در لایحه بودجه سال ۹۹ به شهر‌های آسیب دیده در اغتشاشات اخیر شد و عنوان کرد: باید جبران خسارات‌های وارد شده به شهر‌ها در لایحه بودجه کشور دیده شود و این موضوع نیازمند توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

او وحدت و همدلی و صمیمیت و انسجام ملی را امری مهم در عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: باید رقابت‌های انتخاباتی اخلاق مدارانه باشد و تلاش کنیم تا شرایط برای حضور همگانی مردم فراهم آید.

رئیس شورای اسلامی اصفهان با بیان اینکه سالن همایش‌های شهر اصفهان یک پروژه ملی است که بنا بر درخواست دولت مدیریت شهری به آن ورود کرده است، خاطرنشان کرد: این سالن هم اکنون نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه است، تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان برای این سالن هزینه شده است، دولت تعهد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ساحت این سالن داشته که تا کنون تنها ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و در این زمینه نیازمند حمایت نمایندگان مجلس و پیگیری آن‌ها هستیم.


نصراصفهانی مسأله کاهش آلودگی هوا و رفع مشکلات زیست محیطی را از مهمترین دغدغه‌های مدیران شهری اصفهان برشمرد و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم مدارس در اصفهان تعطیل هستند و لازم است که نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در زمینه محیط زیست و آلودگی هوا مسؤولیت دارند نسبت به مشکل آلودگی هوا توجه ویژه داشته باشند.

او با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان و مدیران به سلامت مردم و مبارزه با آلودگی هوا به منظور تأمین سلامت جامعه، اظهار کرد: امیدوار هستیم که فعالیت‌های مسؤولان و سازمان‌ها و نهاد‌ها باعث رفع مشکل آلودگی هوا شود، شاید اجرای طرح زوج یا فرد از درب منازل اگر امکان اجرایی شدن آن باشد بتواند در برطرف شدن این مشکل مؤثر باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالن همایش اصفهان انتخابات مجلس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس دولت دوازدهم در بخشی از دیدار جمعی با وزرا و معاونان سابق خود گفت: امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد.

طبق آنچه سایت روحانی منتشر کرده، وی در این جلسه افزود: اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند.

روحانی در این اظهارات اشاره به دعواها بر سر ساخت مسجد در پارک قیطریه داشته است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902623

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه