Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:26:14 GMT

حضور پل پوگبا در رئال منتفی شد؟!

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۳۸۴۶

حضور پل پوگبا در رئال منتفی شد؟!

سران رئال به ایجنت پل پوگبا گفته اند که حداقل در این زمستان تمایلی برای جذب ستاره فرانسوی ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید تابستان امسال تمایل زیادی به جذب پل پوگبا داشت. ستاره فرانسوی نیز علنی گفته بود که قصد جدایی دارد و به دنبال یک چالش جدید است ولی رقم مورد تقاضای یونایتد ۱۸۰ میلیون یورو بود و همین باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شد؛ با این حال رئال هنوز علاقه خود به پوگبا را از دست نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد پو گبا شنیده شده است از جمله اینکه او که از ماه سپتامبر مصدوم است، دیگر برای یونایتد به میدان نخواهد رفت و در انتقالات زمستانی راهی رئال می شود.

روز گذشته اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد این شایعات را تکذیب کرد و امروز نشریه مارکا نبر خبر داد که رئال در ژانویه تمایلی برای جذب پوگبا ندارد. مینو رایولا ایجنت پو گبا در روزهای اخیر در تماس مداوم با مسئولان رئال بوده و در نهایت پاسخ منفی آنها را به پوگبا انتقال داده است.

ظهور پدیده ای به اسم فده والورده که درخششی چشمگیر در ترکیب رئال داشته، بزرگترین مانع در راه انتقال پو گبا است. زیدان که حالا والورده را در اوج می بیند، از جذب پو گبا در زمستان منصرف شده و همه چیز را به تابستان موکول کرده است. همچنین درخشش مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال که قرضی برای سوسیداد بازی می کند نیز ممکن است باعث شود پوگبا تابستان هم شانس زیادی برای پیوستن به رئال نداشته باشد.

پوگبا تنها ۱۸ ماه با یونایتد قرارداد دارد و اگر تمدید نکند، چاره ای جز فروش او نخواهد بود. با این وجود سران یونایتد به رقمی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو راضی نیستند و این کار برای انتقال پوگبا را همچنان دشوار نگاه خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا پل پوگبا رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

موضوع تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد و آبی‌پوشان با همان نام گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن 85 درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ