Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین تصاویر از فیلم سینمایی «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» با بازی کیانو ریوز بازیگر مطرح آثار همچون ماتریکس و «جان ویک» توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد. تاریخ انتشار: 19:00 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۸۸۲۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین تصاویر از فیلم سینمایی «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» با بازی کیانو ریوز بازیگر مطرح آثار همچون ماتریکس و «جان ویک» توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته قابل توجه درباره این فیلم سینمایی را می‌توان در گریم جالب توجه و تازه «کیانو ریوز» در قامت بازیگر نقش اول این اثر سینمایی دانست. «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» در ژانر علمی تخیلی و کمدی ساخته شده و جزو آثار در شرف اکران طی سال آتی میلادی است. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

«بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» نام یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و علمی تخیلی به کارگردانی دین پاریوت. این سومین قسمت از این مجموعه فیلمهای «بیل و تد» می باشد. قسمت اول با عنوان ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد (۱۹۸۹) و قسمت دوم با نام سفر وحشیانه بیل و تد (۱۹۹۱) اکران شده و با اقبال خوبی روبرو شدند. 

کیانو ریوز و الکس وینتر بازیگران اصلی هر سه قسمت می باشند. در حال حاضر قرار است این فیلم در تاریخ ۲۱ اوت سال ۲۰۲۰ برای اکران قرار بگیرد. این مجموعه فیلم داستان دو نوجوان تنبل است که در زمان سفر می‌کنند.

تولید و فیلمبرداری اولیه در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۹ آغاز شد، در حالی که فیلمبرداری بازیگران در اول ژوئیه ۲۰۱۹ آغاز شد. بخش عمده فیلمبرداری در ژوئیه ۲۰۱۹ در نیواورلئان انجام شد. سر انجام فیلمبرداری در تاریخ ۲۴ اوت ۲۰۱۹ به اتمام رسید. 

کیانو ریوز در نقش لوگان تئودور، الکس وینتر به عنوان ویلیام، ویلیام صدلر به عنوان مرگ، برجیت لاندی پین نقش بیلی لوگان، سامارا بافندگی به عنوان تئا پرستون، آنتونی کاراریگان به عنوان یک آنتاگونیست، جیلیان بل به عنوان دکتر خانواده تیلور وود و هال لاندون جونیور به عنوان کاپیتان جاناتان لوگان در این فیلم به عنوان بازیگر حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا باکس آفیس هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است