Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اهمیت امنیت گفت: رشد اقتصادی کشور به واسطه امنیت محقق می شود و در این میان ایمان عنصر سازنده ای است که با باور به آن این مهم محقق می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمدجعفر منتظری» با حضور در آئین تودیع و معارفه دادستان مرکز دادستان مرکز استان البرز که در باشگاه میلاد گفت: امنیت به عنوان مهم ترین مولفه اجتماعی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان کل کشور از امنیت به عنوان اکسیژن یاد کرد و افزود: رشد اقتصادی کشور به واسطه امنیت محقق می شود و در این میان ایمان عنصر سازنده ای است که با باور به آن این مهم محقق می گردد.

 

حجت الاسلام منتظری توضیح داد: یکی از برنامه سازی های استکبار ایجاد ناامنی در جامعه است که براساس آن 40 سال است که با تمام توان برای به ناامنی کشاندن جامعه تلاش کرده است.

 

به گفته وی وضعیت منطقه خاورمیانه در کشورهایی چون یمن، سوریه و عراق نشان می دهد که دشمنان تا چه اندازه بر این مناطق تمرکز کرده اند و تنها راهبرد مقاومت است که در برابر این هجمه ها ایستادگی می کند.

 

وی با در نظر گرفتن تدبیر اهمیت برنامه ریزی حساب شده در برابر دشمنان عنوان کرد: سرمایه گذاری دشمنان در جریان اغتشاشات که در هشت شهر و استان کشور ایجاد کرده بودند گویای راهبرد استکبار مبنی بر ایجاد ناامنی و ایجاد رعب و وحشت است.

 

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: یکی از شهرهایی که دشمنان در جهت اغتشاشات بروی آن سرمایه گذاری کرده بودند شهر کرج و اطراف آن بود که در این خصوص خسارات جدی نیز وارد کردند.

 

وی با بیان این مطلب که تعیین سیاست های کلی نظام از طرف رهبر معظم انقلاب لازم الاجرا است، توضیح داد: با حرف و شعار کاری پیش نمی رود باید تدبیر لازم اتخاذ شود.

 

وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از برنامه های اجرایی و مهم در روند رونق تولید نام برد و توضیح داد: ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور اداره می شود که به واسطه اهمیت آن باید شاهد کاهش مشکلات و کاستی های اقتصادی باشیم ولی این طور نیست.

 

دادستان کشور به ضرورت برعهده گرفتن مسئولیت رونق تولید با اهتمام مردم و به میدان آمدن آنان متناسب با نیاز کشور اشاره کرد و دولت را موظف به ایجاد بهبود شرائط در این خصوص و ریل گذاری مجلس و نظارت دولت تاکید کرد.

 

حجت الاسلام منتظری با اشاره به این نکته که می گویند فردی کشته شده است اما نمی گویند این اسلحه ها از کجا آمدند و شهرها را به میدان جنگ تبدیل کردند، تصریح کرد: شناسایی توطئه های دشمن علیه امنیت کشور با هدف قاچاق اسلحه یک ضرورت است که دستگاه قضا بر این مطلب تأمل دارد.

 

اغتشاشگران با اسلحه در میان مردم چندین نفر را از فاصله کم کشته اند و آن را پای نظام نوشتند و در این خصوص مسئولان امنیتی و نظامی موظف هستند مردم را آگاه کنند همچنین پیشگیری این مطلب را انجام دهند که اگر دوباره این قائله اتفاق افتاد مردم با هوشیاری عمل کنند.

 

حجت الاسلام منتظری عنوان کرد: کار قضا ارتباط مستقیم با اعصاب و روان مردم دارد و با توجه به اینکه مبارزه با فساد امری فرا قوه ای است انتظار می رود مدیران و همه کسانی که در دستگاه های اجرای فعالیت دارند دستگاه قضا را یاری کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد انتخابات استان بوشهر خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد ایمان الهی دادستان کل کشور نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟