Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیران شرکت مخابراتی فرانس تلکوم در دادگاه فرانسه به جرم آزار و اذیت روانی کارمندان این شرکت محکوم شدند. تاریخ انتشار: 20:00 - 01 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۸۸۲۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مدیران سابق شرکت مخابراتی "فرانس تلکوم" به جرم "آزار و اذیت روانی" کارمندان، از سوی دادگاه فرانسه به زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گاردین، این نخستین بار است که مدیران اجرایی به دلیل آزار و اذیت کارمندان با محکومیت جنایی رو به رو شدند.
شرکت مخابراتی "فرانس تلکوم" به پرداخت جریمه نقدی ۷۵ هزار یورو (۶۴ هزار پوند) محکوم شد.
معاون سابق مدیر عامل "فرانس تلکوم" و مدیر سابق منابع انسانی این شرکت به یک سال زندان و پرداخت ۱۵ هزار یورو جریمه محکوم شدند؛ این افراد به دلیل جرایمی که در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در هنگام اجرای برنامه‌های کاهش هزینه رخ داده بود محکوم شدند.   بیشتر بخوانید:  دولت مکرون تحت فشار اعتصاب سراسری دولت مکرون زیر منگنه اعتراضات  
خانواده‌های کارمندان در دادگاه از سوء استفاده روحی و روانی نهادینه در این شرکت خبر دادند.
بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹، ۳۵ کارمند این شرکت مخابراتی دست به خودکشی زدند؛ طی انجام این طرح کارفرمایان تصمیم به تعدیل نیرو بیش از یک پنجم از کارمندان شرکت یعنی بیش از ۲۲ هزار نیرو را داشته‎اند.
تحققیات دادگاه بر روی پرونده‌های ۳۹ کارمند شرکت متمرکز شده است که ۱۹ نفر از آن‌ها به دلیل خودکشی جان خود را از دست دادند، ۱۲ نفر از این کارمندان اقدام به خودکشی کردند و ۸ نفر از آنان به دلیل فشار روحی وارد شده دچار افسردگی شدید شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودکشی حوادث بین الملل فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، قرار شده شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا به خاطر فروش بلیط پروازهای لغو شده ۱۲۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۷۹ میلیون دلار آمریکا جریمه بپردازد.

افشا شدن فروش هزاران بلیط پروازهایی که از قبل لغو شده بودند موجب شده که اعتبار شرکت کانتاس به شدت خدشه دار شود.

قرار شده ۲۰ میلیون دلار استرالیا از سوی شرکت کانتاس بین ۸۶ هزار مسافر که بلیط‌ها به آنها فروخته شده بود، تقسیم شود و به جای حضور در دادگاه هم ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جریمه مصالحه به کمیسیون رقابت و حمایت از مصرف کنندگان استرالیا پرداخت شود.

این جریمه بزرگترین جریمه ای است که علیه یک شرکت هواپیمایی در استرالیا اعمال شده و در جهان هم جزو یکی از بزرگترین جریمه‌هایی است که در صنعت هواپیمایی اجرایی شده است.

ونسا هادسون، مدیر عامل کانتاس، گفته که ما درک می‌کنیم که با این اقدام شرکت هواپیمایی مشتریان خود را ناامید کرده و استاندارهای خودش را هم زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6099249 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی