Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@15:03:50 GMT

پاسخ دیوان محاسبات کشور به نامه احمد توکلی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۱۷۱

پاسخ دیوان محاسبات کشور به نامه احمد توکلی

دیوان محاسبات کشور در پی نامه احمد توکلی درباره شفاف‌سازی عملکرد دیوان محاسبات در مناطق آزاد تجاری، در جوابیه‌ای اعلام داشت: تحویل چند فقره بن خرید پنجاه هزار تومانی شهروند به نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه با رعایت تمامی تشریفات قانونی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دیوان محاسبات کشور در پی نامه «احمد توکلی» رییس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت، به رییس این دیوان با موضوع «هدیه میلیونی دیوان محاسبات کشور به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه» جوابیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور، در بخشی از این جوابیه آمده است: تلخی مرقومه جنابعالی به ویژه از این منظر مشهود و آزاردهنده بود که صدور آن مقارن با ارائه گزارش تاریخی و تحسین برانگیز دیوان محاسبات درخصوص لایحه بودجه شرکت‌های دولتی و قرائت آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بود.  

دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: گویی متاسفانه در این ایّام، تضعیف نهادهای برخاسته از قانون اساسی تبدیل به رویّه‌ای شده که حتی دلسوزان نظام نیز ناآگاهانه و براساس اطلاعات سراسر کذب و صرفا شنیده‌ها در دام آن افتاده‌اند!

این جوابیه خاطرنشان کرد: منصرف از مراتب فوق جهت اطلاع جنابعالی و استحضار مردم شریف ایران اعلام می‌دارد، تحویل چند فقره بن خرید ۵۰ هزار تومانی شهروند به نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه به منظور کمک به نیازمندان با رعایت تمامی تشریفات قانونی و از محل ردیفی که تحت عنوان کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی هرساله در قوانین بودجه سنواتی ذیل اعتبارات برخی دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود، پرداخت شده است که هم منبع تامین و هم محل مصرف آن در انطباق کامل با قانون بوده است.

دیوان محاسبات کشور  عنوان کرد: امید است با تبعیت از احکام نورانی اسلام و سیرۀ ائمه اطهار، اعلام نظر به ویژه آنجا که نتایج آن متضمّن خدشه به آبروی افراد است بر مبنای محکم و استوار باشد.

احمد توکلی رییس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت چهارشنبه هفته گذشته (۲۷ آذرماه) در نامه‌ای به رییس دیوان محاسبات کشور، اقدام اخیر این سازمان در اهدای ۳ میلیون تومان بن‌خرید به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را خلاف قانون و شرع برشمرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شب یلدا کانون های مساجد طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی انتخابات نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان احمد توکلی دیوان محاسبات کشور دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان