Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد محرمیان گفت: سامانه ارسال پیامکی رمز دوم پویا از نیمه دوم دی ابتدا از طریق یک بانک آغاز می کنیم. رمزهای ایستا را تا زمان راه اندازی تمام راه های ارسال رمز دوم پویا رمز ایستا همچنان فعال باقی خواهد ماند.

وی افزود: طبیعتا فردی که رمز دوم پویا را فعال کند دیگر رمز دوم ایستا وی کار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: روال ثبت نام رمز های دوم پیامکی تا حدودی سخت است اما در قبال آن نرم افزارهای راه اندازی شده بسیار آسان تر است. کسانی که ترجیح می دهند از رمز پیامکی استفاده کنند باید منتظر راه اندازی سامانه پیامکی باشند. پایان دی تمام بانک ها باید له سیستم صدور رمز دوم پویا از هر سه روش مجهز باشند.

وی تاکید کرد: آزمایش های لازم برای راه اندازی سیستم های رمز دوم پویا پیامکی انجام شده اما روش بانک ها برای ارائه آن متفاوت است. برخی نیاز به مراجعه حضوری و برخی دیگر نیاز به مراجعه شخصی نیست.

محرمیان گفت: مردم نگرانی راجع اتصال به سیستم پویاسازی رمزها نداشته باشند چرا بانک مرکزی همراهی لازم را با آن ها خواهد داشت.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اختلال سیستم آیفون برای صدور رمز از طریق اپلیکیشن ها، تاکید کرد: این محدودیت تنها درباره رمز دوم پویا صدق نمی کند متاسفانه به علت تحریم جهانی این مشکلات در سایر نرم افزار ها هم مشهوداست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رمز دوم پویا رمز دوم ایستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است