Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:09:33 GMT

حمله زنبورها به زمین فوتبال در تانزانیا+عکس

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۵۷۴۵

حمله زنبورها به زمین فوتبال در تانزانیا+عکس

حمله زنبورها به زمین فوتبال این بار در جام حذفی تانزانیا حادثه ساز شد.

به گزارش مشرق، مرحله سوم جام حذفی تانزانیا بین یانگا آفریقا و ایرینگا یونایتد در ورزشگاه اوهورو در دارالسلام در جریان بود که به یکباره زنبورها حمله کردند و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. بازیکنان که رخ دادن این اتفاق ترسیده بودند برای محافظت خود از خود روی زمین دراز کشیدند و هواداران حاضر روی سکوها نیز برای فرار از نیش زنبورها متفرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمله زنبورها به پرچم کرنر در لیگ برزیل‌+عکس

بازی به همین دلیل تقریبا هشت دقیقه متوقف شد. آلی سونسو، مدافع یانگا چند بار از سوی زنبورها نیش خورد و بعد از درمان توسط کادر پزشکی تیم دوباره توانست در میدان حضور پیدا کند. این اتفاق در دقیقه 52 رخ داد و بازیکن هراسان از ازدحام یکباره زنبورها هر کدام به سویی فرار کردند و هواداران حاضر در استادیوم نیز واکنشی مشابه نشان دادند. در نهایت این دیدار با چهار گل به سود یانگا به پایان رسید.

البته این اولین بار نبود که چنین اتفاقی در جهان فوتبال رخ می دهد و چندی قبل نیز دیدار دو تیم سائوپائولو و فورتالزا در لیگ سری آ برزیل در میانه مسابقه به مدت پنج دقیقه به دلیل حمله زنبورهای وحشی به یکی از پرچم‌های کرنر متوقف شد و آن روز دنی آلوس قربانی اصلی حمله زنبورها لقب گرفت.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین فوتبال حمله زنبور زمین تانزانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز