Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی شهرستان یزد خبر داد.

عباس ملازینلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی آقایان و بانوان در سطح شهرستان یزد، اظهار داشت: این مسابقات در المپیاد ورزشی محلات یزد است که با حضور علاقه‌مندان به ورزش والیبال ساحلی برای نخستین بار در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تعداد تیم‌های حاضر در بخش آقایان در رشته والیبال ساحلی را 46 تیم اعلام کرد و افزود: این استقبال در برای اولین بار بسیار چشمگیر است که در بخش بانوان نیز شاهد حضور 14 تیم خواهیم بود.

وی بابیان اینکه زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی شهرستان یزد در بخش آقایان از تاریخ سوم الی ششم دی‌ماه خواهد بود، گفت: مجموعه ورزشی ساحلی سلمان محمودآباد میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

ملازینلی خاطرنشان کرد: این مسابقات به‌صورت تیم‌های دو نفره خواهد بود که درنهایت با مشخص شدن تیم‌های برتر، جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/90013

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ساحلی فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت