Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این پرونده صبح روز گذشته در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و در ابتدای جلسه سرایدار در جایگاه قرار گرفت و گفت: چند سالی است که به‌همراه بچه‌ها و همسرم در مدرسه‌ای به‌عنوان سرایدار زندگی می‌کنیم. روز حادثه جوانی به یکباره وارد حیاط مدرسه شد و بدون هیچ حرفی با زنجیر به صورتم کوبید که در پی آن یکی از چشم‌هایم کاملاً نابینا شد و چشم دیگرم هم فقط تا فاصله20 سانتیمتری را می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه باعث شد تا دختر و پسرم به‌لحاظ روحی آسیب فراوانی ببینند. در طول رسیدگی به این پرونده خانواده‌ام از من خواسته‌اند که ضارب را قصاص کنم اما من آدمی نیستم که بتوانم قصاص شدن و نابینا شدن کسی را تحمل کنم به همین خاطر از قصاص و حق خودم گذشت می‌کنم و او را می‌بخشم.

پس از اظهارات شاکی، متهم درجایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: در آن روزها که این حادثه رخ داد، همسرم از من جدا شده بود و من و بچه‌هایم با مادرم زندگی می‌کردیم. بعد از مدتی دخترم به من گفت که سرایدار مدرسه‌مان برای دوستم مزاحمت ایجاد کرده و برای او پیامک‌های نامربوط فرستاده‌ است. من آن زمان شیشه مصرف کرده بودم و حال و روز خوبی نداشتم و بدون هیچ تحقیقی به مدرسه رفتم و پس از دیدن سرایدار مدرسه با زنجیر به صورتش کوبیدم و از آنجا متواری شدم. اما یک روز بعد متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و این مرد سرایدار نه مزاحمتی برای دوست دخترم ایجاد کرده و نه پیامکی به او داده است و همه چیز دروغ بوده و من حالا از کاری که انجام داده‌ام پشیمانم و از شاکی درخواست عفو دارم.

با پایان اظهارات شاکی و متهم قضات برای تصمیم‌گیری درخصوص این پرونده وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: متهم قصاص شاکی نابینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در یکهزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی مظفر وحدانی ۲۸ ساله  که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد زنده یاد مظفر وحدانی در بیمارستان منتصریه به آقای ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی تصریح کرد: قلب مرحوم مظفر وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۵ ساله ساکن تربت جام پیوند شد.

خالقی بیان کرد: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز