Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود نصیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشجویان در ۴۲ رشته تحصیلی در تمامی مقاطع  در حال تحصیلند و این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW۷۸) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.

وی بیان کرد: حدود ۹۰۰ دانشجو در رشته مهندسی دریانوردی و ۴۵۰ نفر مهندسی کشتی تا کنون از این دانشگاه دانش آموخته شده‌اند و ۱۰۹ استاد نیز آموزش به دانشجویان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: امسال در نشستی که با حضور مدیران سازمان ملی استاندارد کشور در راستای تدوین استانداردهای بین‌المللی برگزار شد، این دانشگاه موفق شد در بین دانشگاه‌های برتر کشور مجوز تاسیس کمیته‌های فنی‌الکترونیک دریایی (TC۸۰) و مخابرات دریایی(TC۱۸) را کسب کند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد کشور ۱۲ زیر کمیته فنی متناظر از کمیته‌های فنی TC۸و TC۱۸۸ را به دلیل وجود توانمندی‌های زیر ساختی و سطح علمی بسیار بالای اعضای هیات علمی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به این دانشگاه تخصصی واگذار شد.

نصیری تصریح کرد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار زیر نظر IMO و منطبق با استاندارد STCW ۲۰۱۰ بوده و دارای گواهینامه ISO از مؤسسه TUV NORD اروپاست.

وی اظهار داشت: این دانشگاه در سال ۱۳۵۵ با همکاری دانشگاه سات هامپتون انگلستان و دانشگاه سیستان و بلوچستان (تحت عنوان دانشکده دریانوردی و علوم دریایی چابهار) جهت تربیت نیروی متخصص ناوگان دریایی کشور تاسیس شد و مدیریت و راهبری آن توسط کارکنان و مدرسان انگلیسی انجام می‌شود.

 رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت:در سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تمامی کارکنان خارجی، دانشگاه را ترک کردند.

برچسب‌ها دانشجو چابهار بنادر و دریانوردی دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو چابهار بنادر و دریانوردی دانشگاه ها دانشجو چابهار بنادر و دریانوردی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار