Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:46:23 GMT

شور انتخاباتی محصول حضور رسانه‌ها است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۰۹۰۳۲

شور انتخاباتی محصول حضور رسانه‌ها است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نقش روابط عمومی و رسانه در برگزاری انتخابات باشکوه، بی‌بدیل است زیرا شور و شعور انتخاباتی محصول حضور این ۲ عامل تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین توکلی کجانی در جلسه مجمع روابط عمومی های شهرستان ری با محوریت نقش روابط عمومی در برگزاری انتخابات پرشور، نقش این ستاد را در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مهم خواند و افزود: در شرایط کنونی و با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه، نقش رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به ‌عنوان هنر هشتم و رسانه ها به عنوان عامل اصلی در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری پای صندوق های رای نقش بسزایی دارند، بیان کرد: یکی از مهمترین نقش رسانه ها در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، تبیین اهمیت انتخابات است که زمینه و بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم را فراهم می کند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شب یلدا مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی فرماندار ری شهرری روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۰۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد